همزمان با روز جهانی پس انداز:

مدیر شعب استان کردستان از مشتریان مروج فرهنگ پس انداز تقدیر کرد

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان طی مراسمی از دو نفر از مشتریان قدیمی حسابهای قرض الحسنه و جوانان شعبه مرکزی سنندج بعنوان مروجین فرهنگ پس انداز تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در این مراسم جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان هدف از پس انداز را سرمایه گذاری برای آینده ذکر کرد و گفت: مفهوم پس انداز انباشت پول به صورت فیزیکی و یا در حساب بانکی نیست بلکه پس انداز یعنی هدایت منابع مالی و یا سرمایه گذاری با ابزارهای نوین بانکی در جهت برداشت در آینده است.

مدیر شعب کردستان نامگذاری یک روز در تقویم جهانی با عنوان روز جهانی پس انداز نشان از اهمیت این روز عنوان کرد و ابراز داشت:درگذشته همیشه مردم برای روزی به نام مبادا پولهای خود را در بالشها در خانه پس انداز می کردند تا بتوانند در آینده درصورت بروز مشکل مالی و یا امر خیری از آن استفاده کنند که برای خروج همین پول درون بالشها ، روزی به نام روز جهانی پس انداز نامگذاری و برای بانکها نیز خط مشی فعالیت براساس بکارگیری این پس اندازها در توسعه اقتصادی مشخص گردید.

سلیمی مشتریان قدیمی را سرمایه های اصلی بانک مسکن عنوان کرد و افزود: امروز اگر ما به اینجا رسیده ایم و همچنان در عرصه اقتصادی و مالی پا برجا بوده و فعالیت می کنیم مرهون همراهی شما مشتریان وفادار بعنوان مروجین فرهنگ پس انداز می باشد و با حضور شما توانسته ایم در 81 سال فعالیت در ایران اسلامی سهمی در خانه دار ساختن ایرانیان داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه به پس انداز در بانک به عنوان یک استراتژی مالی بسیارموثر در تامین نیازهای آینده تاکید کرد و گفت: پس انداز چه با نیت خیرخواهانه و چه با دید سرمایه گذاری در بانک موجب تامین نیازهای ثانویه و حتی فراتر توسعه اقتصادی در جامعه می شود و امروز بانک مسکن با همین پس اندازهای مردم ایران توانسته است در پروژه های بزرگی همچون مسکن مهر در گذشته و طرح اقدام ملی در حال حاضر، هزاران ایرانی را صاحب خانه کند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان از محمد محمدی قدیمی ترین مشتری حساب پس انداز مسکن جوانان و سید ابوذر هاشمی قدیمی ترین حساب قرض الحسنه پس انداز با اهدای تندیس و هدایای به عنوان مروجین فرهنگ پس انداز قدردانی کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000