اهدا ۱۳۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان در خراسان شمالی

همزمان با فرارسیدن روز دانش آموز ، بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به منظور گرامیداشت این روز اقدام به توزیع ۱۳۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان استان خراسان شمالی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی بانک مسکن- هیبنا، در حاشیه بازدید مسئولین استانی بانک مسکن از روند تکمیل پروژه ساخت مدرسه 6 کلاسه شهدای بانک مسکن در روستای کرکولی شهرستان راز و جرگلان، مرتضی ناصری مدیر شعب خراسان شمالی با اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان این مدرسه، روز دانش آموز را به آنان تبریک گفت.

مرتضی ناصری در این مراسم با گرامیداشت روز دانش آموز آن را زنگ بیداری و نشانه شهامت و استکبار ستیزی جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: شکوفایی فردا های ایران اسلامی در گرو بالندگی، ایمان ، تلاش و تحصیل دانش آموزان خواهد بود که امیدواریم بانک مسکن نیز با احداث مدارس شهدای بانک مسکن در اقصی نقاط ایران اسلامی در این رشد و بالندگی سهیم باشد.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) ضمن ابراز خرسندی از احداث این مدرسه در شهرستان راز و جرگلان به منظور بهره مندی مردم شریف اهل سنت منطقه، استان خراسان شمالی را نماد وحدت، همدلی و احترام متقابلِ اقوام با سلایق و اعتقادات مختلف دانست.

خاطر نشان می سازد در ادامه این بازدید که به منظور نظارت بر نحوه اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت اولین مدرسه شهدای بانک مسکن در استان خراسان شمالی، انجام شده بود؛ امین فلاح کوشکی مدیر کل نوسازی مدارس استان، عباس رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان نیز حضور داشتند.

گفتنی است پس از این بازدید و با موافقت مدیر شعب بانک مسکن استان، مقرر شد به منظور تسریع در روند تکمیل و تحویل این مدرسه، آزاد سازی اعتبار تخصیصی جهت ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن با قید فوریت صورت پذیرد تا هرچه زودتر شاهد تکمیل و بهره برداری از آن باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000