بیشترین تماس‌های دریافتی مشتریان بانک مسکن از کدام استان ها بود؟

مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن پاسخگوی مخاطبان خود از سراسر کشور است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن به منظور پاسخگویی شفاف و صریح به مشریان بالفعل و بالقوه این بانک از طریق مرکز ارتباط با مشتریان تلاش می کند تا سوالات و پرسش های مخاطبان را پاسخ دهد.

کارشناسان این مرکز روزانه پاسخگوی حجم زیادی از پرسش های مشتریان بانک هستند که بخش قابل توجهی از این سوالات به استناد بررسی های تماس های واصله در مهرماه در حوزه تسهیلات مسکن بوده است.

بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای بخش مسکن نه تنها در تهران که در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان به ویژه از طریق کارشناسان مرکز ارتباط است.

بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده از تماس های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در مهرماه بیش از 11 هزار و 300 تماس از سوی مخاطبان و مشتریان با این مرکز انجام شده است که این مخاطبان از سراسر کشور بوده اند.

طبق بررسی گزارش تعداد تماس های ثبت شده به تفکیک هر استان، مشتریان ساکن استان تهران بیش از 5 هزار و 200 تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در مهرماه برقرار کردند. به عبارتی 46.5 درصد از تماس های این مرکز از سوی مشتریان در استان تهران بوده است.

پس از استان تهران، بیشترین تماس های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان مربوط به استان البرز بود. استان های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز به ترتیب بیشترین تماس های تلفنی را با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در مهرماه برقرار کردند.

بانک مسکن به واسطه وظیفه ذاتی تعیین شده، با مهمترین اقشار جامعه به منظور تامین بخش قابل توجهی از اعتبارات و تسهیلات مسکن در ارتباط است و به همین دلیل بیشترین ارتباط را در شبکه بانکی با مشتریان مشمول دریافت تسهیلات مسکن دارد.

بر اساس این گزارش، مشتریان و افرادی که در حوزه های مختلف برای راهنمایی و آگاهی از خدمات بانک مسکن نیاز به مشاوره دارند، می توانند با شماره تلفن 61088-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن تماس برقرار کنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000