پاسخگویی مدیر زنجان در مرکز سامد

مدیر زنجان به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی در دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان حضور یافت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سلمان داشاد مدیر شعب استان، به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی در دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان حضور یافت.

این ارتباط غیر حضوری در راستای تکریم ارباب رجوع و با همراهی کارشناس سامد مدیریت زنجان از طریق ارتباط مستقیم مردم با مسئولین صورت پذیرفت تا متقاضیان ومشتریان بتوانند بدون واسطه و از طریق خط تلفن 111 استانداری، سامانه الکترونیک ارتباطات مردمی نسبت به طرح مشکلات و دغدغه های خود اقدام کنند.

این ارتباط مردمی که با هماهنگی دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان برنامه ریزی و تعیین شده بود، از روزهای قبل و از طریق نصب بنر و پوستر در سطح شهر و شعب تحت پوشش استان به شهروندان اطلاع رسانی شد.

شایان ذکر است که در مدت 90 دقیقه تعیین شده, عمده درخواست مردم در خصوص افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق یکم بود.

در پایان مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان به منظور عملکرد مناسب بانک، از مدیر شعب استان و کلیه کارکنان ساعی و خدوم بانک مسکن استان زنجان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000