فریبرز نعیمی،مدیر منطقه غرب تهران

در جلسه همفکری با عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدیدپرند تاکید کرد

محدودیت های ناشی از کرونا نباید مانع تحقق اهداف در بخش مسکن مهر شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شهر پرند با حضور مدیر و معاون اجرائی منطقه، رئیس حوزه جنوب غرب استان تهران، رئیس دایره اعتبارات مدیریت، معاون دایره سیستمهای مدیریت، رئیس شعبه پرند و عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید پرند، فریبرز نعیمی،مدیر شعب منطقه غرب تهران ضمن بیان این مطلب، با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات هماهنگی مستمر به منظور ساماندهی مشکلات موجود در مسکن مهر ، بر لزوم تسریع در تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تاکید کرد.

نعیمی با اشاره به مشکلات کند شدن روند تشکیل پرونده به واسطه همه گیری ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان دقیق فروکش کردن بیماری کرونا مشخص نیست، ما نباید زمان را از دست بدهیم و تمام تلاشمان این است که مراحل تشکیل پرونده متقاضیان بدون وقفه و با قید فوریت صورت پذیرد.

مدیر منطقه غرب تهران ضمن اعلام آمادگی آن مدیریت در همکاری و تعامل همه جانبه با شرکت عمران، ابراز امیدواری کرد با همفکری و تلاش در جهت مرتفع کردن کاستی ها و کمبودها، بتوانیم سیر تکمیل پرونده متقاضیان مسکن مهر را کوتاه کنیم.

در ادامه امین شیخی سیف الدین،رئیس حوزه جنوب غرب استان تهران با ارائه آماری از وضعیت فعلی پرونده های معرفی شده به بانک، از اقدامات صورت پذیرفته از سوی حوزه، به برقراری تماس تلفنی با معرفی شدگان ، ارسال پیامک به آنان در چندین مرحله و برگزاری جلسات متعدد با مسوولین شرکت و کارگزاری به منظور رفع مشکلات موجود اشاره کرد.

در ادامه مهندس مانگشتی ،عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند نیز ضمن تشریح روند پیشرفت واحدهای آماده فروش اقساطی، به ارائه مشکلات فعلی در روند تکمیل پرونده متقاضیان پرداخت .

مهندس مانگشتی با اشاره به فعالیت های صورت پذیرفته از سوی شرکت عمران پرند در سرعت بخشی به احراز هویت متقاضیان و الکترونیکی کردن روند صدور معرفینامه ها، بر لزوم ایجاد روش هایی نوین مانند افتتاح باجه در محل شرکت عمران و ... برای بهبود فرایند فروش اقساطی مسکن مهر تاکید کرد.

شایان ذکر است در نشست مذکور، ضمن بررسی مشکلات فعلی در وضعیت فروش اقساطی پروژه های منطقه مذکور، توافقاتی به منظور گسترش همکاری و تعاملات فی مابین و برطرف کردن مشکلات پیش رو صورت پذیرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000