تسریع در انعقاد قراردادهای طرح اقدام ملی مسکن

جلسه مشترک مدیر شعب استان زنجان با مسوولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای رفع مشکلات و تسریع در انعقاد قراردادهای طرح اقدام ملی مسکن و پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی زنجان برگزار شد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، سلمان داشاد مدیر شعب استان در نشستی با مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به همراه معاونین بنیاد در رابطه با پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تسهیلات روستایی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرشعب استان در راستای انجام رسالت بانک مسکن گفت : هم اکنون در تلاش هستیم تا روند انعقاد قرارداد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی زنجان در سال جاری را سرعت دهیم.

وی آمادگی لازم بانک برای اجرای این طرح را اعلام کرد و افزود : برای ما کارکنان بانک مسکن مایه افتخار و مباهات است که خدمت گزار اقشار مختلف جامعه بالاخص قشر کم درآمد باشیم و به این خدمت به عنوان یک وظیفه نگاه کرده و بر خود می بالیم.

سلمان داشاد در ادامه این بحث با اشاره به اینکه هر دو سازمان تاکنون تعامل مناسب و سازنده ای با همدیگر داشته اند، هماهنگی و تسریع در روند انعقاد قراداد و اجرای عملیات ساخت و ساز پروژه های صائین قلعه، آببر، هیدج و خرمدره را از بنیاد مسکن در این زمینه خواستار شد.

مهندس خواجه ای مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با ابراز خرسندی از مدیر شعب استان اظهار داشت : برگزاری این جلسات که در جهت بررسی و پیگیری پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در پرداخت تسهیلات روستایی است، نشان از صداقت و جدیت مدیران و کارکنان بانک در راستای انجام رسالت بانک مسکن می باشد.

مدیر بنیاد مسکن زنجان دلایل اصلی اجرا و انجام طرح های دولت در کمترین زمان ممکن را تعامل سازنده و مطلوب بانک مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برشمرد.

وی افزود : یکی از نقاط قوت در پرداخت تسهیلات این طرح ها توسط بانک مسکن ، نظارت دقیق و مطابق قانون این بانک بر تسهیلات پرداخت شده و انجام مشارکت به صورت دقیق و واقعی می باشد.

خواجه ای با اشاره به حسن سابقه و تعامل بانک مسکن و بنیاد در خصوص پرداخت تسهیلات، تداوم همکاری و تعاملات در جهت عملیاتی کردن این طرح ها را خواستار شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000