کسب رتبه برتر در حوزه امر به معروف ونهی از منکر

مدیریت کرمان موفق به کسب رتبه برتر در حوزه امر به معروف ونهی از منکر شد .

براساس نتایج ارزیابی های عملکرد در حوزه امر به معروف ونهی از منکر این مدیریت موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، محمد غفوریان مدیر شعب استان کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت :با اجرای برنامه های جامع در راستای ترویج فرهنگ غنی دینی واسلامی، درحوزه امر به معروف ونهی از منکر مدیریت کرمان ،موفق به کسب رتبه برتر دربین دستگاههای اجرایی استان شد .

مدیر شعب استان افزود :امیدواریم با مدنظر قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی )وبا اجرای هرچه بهتر مسئولیت های محوله ،اهداف و وظایف تعیین شده؛ در خصوص ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر شاهد موفقیت های بیشتر در این حوزه باشیم.

غفوریان ضمن ابراز رضایت ازفعالیت های ستاد امر به معروف ونهی از منکر مدیریت ،کسب این موفقیت را مرهون تلاش اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر مدیریت عنوان کرد وگفت :خوشبختانه عملکرد همکاران در ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر شایسته تقدیر وقدر دانی است .

وی افزود :یکی از مهمترین برنامه های ما انجام اقدامات لازم وضروری در راستای ارتقاءوترویج این فرهنگ در بین کارکنان ومشتریان است ،تا بتوانیم گام بزرگی در ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در سطح سازمان برداریم .

شایان ذکر است در پی کسب این موفقیت ، دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان با ارسال لوح تقدیر از زحمات مدیر شعب وکارکنان مدیریت استان قدردانی کرد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000