خدمت در بانک مسکن باقیات و صالحاتی ارزشمند برای آخرت است

مرتضی ناصری مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در دیداری صمیمی با آیت الله یعقوبی نماینده سابق ولی فقیه در استان،از زحمات، مجاهدت و تلاش های ایشان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران، تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، ناصری در این دیدار با تقدیر از زحمات نماینده ولی فقیه در استان طی سال های گذشته، وجود ایشان را بعنوان فردی عالم وآگاه به امور ؛ پشتوانه ای قابل اطمینان برای مسئولین استانی و غنیمتی گرانبها برای مردم استان دانست و برای ایشان در ادامه زندگی شخصی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون نمودند.

آیت الله یعقوبی نیز دراین دیدار با اشاره به خدمات و تسهیلات بانک مسکن در کمک به خانه دار شدن مردم و همچنین کمک به آماده سازی و ساخت منازل مردم سیل زده و زلزله زده استان در سنوات گذشته، این خدمات را توشه ای گرانبها برای آخرت و باقیات و صالحاتی ارزشمند برای خدمتگزاران مردم در بانک مسکن دانست و گفت : بنا بر روایات اعمال خوب انسان و خدمت خالصانه به مردم هرگز بی اثر نخواهد بود و در دنیا و آخرت راهگشای مسیر حرکت انسان بسوی خوشبختی و سعادت خواهد شد که در روز قیامت نیز بصورت نوری در چهره مومن، او را از دیگران متمایز خواهد کرد. وی در ادامه خدمات ارائه شده بانک مسکن در راستای خانه دار کردن مردم، کمک به مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و حتی کمک مومنانه به خانوار های آسیب دیده از ویروس کرونا و ... که پیشتر توسط کارکنان بانک مسکن بصورت خدمت، پرداخت تسهیلات و حتی کمک نقدی بوده است را از مصادیق بارز باقیات و صالحات برشمرد و عملکرد بانک مسکن را در بزنگاه ها و مواقع لزوم مطلوب ارزیابی کرد.

گفتنی است آیت الله یعقوبی از سال 1391 امام جمعه شهر بجنورد بود و از سال 1395 نیز بصورت همزمان مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی را بر عهده داشت که به تازگی و در پی حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این بار سنگین بر دوش حجت الاسلام نوری نهاده شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000