مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان:

بانک مسکن پیشگام در کمک به آسیب دیدگان حوادث خوزستان است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از بانک مسکن به عنوان سازمانی پیشگام در عرصه کمک به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در استان نام برد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،دکتر علی خدادادی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این مدیریت با هلال‌احمر در سخنانی ضمن تقدیر از همه تلاش‌ها و همراهی‌های بانک مسکن در کمک به افراد آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه در استان اظهار کرد: در همین سال‌های اخیر حوادث بی‌شماری مثل سیل، آب‌گرفتگی و زلزله را در استان داشتیم که بانک مسکن در زمینه کمک به افراد آسیب‌دیده از این حوادث در بین دستگاه‌های اجرایی استان پیشگام بوده است.

خدادادی بیان کرد: در همه این حوادث، بانک مسکن کمک‌های غیر نقدی قابل‌توجهی مثل وسایل آشپزخانه، پنکه، پتو، قالی، اجاق‌گاز و ... برای جبران خسارت‌های وارد شده به مردم به هلال‌احمر استان تحویل داد که این کمک‌ها بخشی از آلام و مشکلات مردم گرفتار در این حوادث را کاهش داده است.

وی افزود: ضمن اینکه در همه این حوادث، بخش پرداخت تسهیلات نیز به بانک مسکن سپرده شده است و در جلسات مختلف استانی می‌بینیم و می‌شنویم که تا چه اندازه رضایت‌مندی از عملکرد بانک مسکن در زمینه دقت و تسریع در پرداخت تسهیلات به مردم آسیب‌دیده از حوادث مشاهده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه خوشبختانه یک رضایت‌مندی نسبی در مناطق سیل‌زده در استان ایجاد شده است، گفت: قطعاً در بین همه دستگاه‌هایی که در این رضایت‌مندی نقش داشته‌اند، نقش بانک مسکن با پرداخت به موقع تسهیلات و کمک‌های غیر نقدی خوبی که ارائه کرده است، پر رنگ تر است.

خدادادی ضمن استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه هلال‌احمر و بانک مسکن در استان خوزستان بیان کرد: این تفاهم‌نامه می‌تواند در تاب آوری مردم در برابر حوادث غیرمترقبه، بسیار موثر و بااهمیت باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از خدمات بانک مسکن در حوادث غیرمترقبه بیان کرد: بانک مسکن خوزستان نشان داده از روحیه انقلابی و جهادی خوبی برخوردار است و این مسئله در کمک به مردم آسیب‌دیده از حوادث اخیر به خوبی خود را نشان داده است.

وی افزود: شاید انتظار ما از بانک مسکن تسریع در پرداخت تسهیلات باشد ولی وقتی می‌بینم آنها در کنار تسریع در این اقدام، فراتر از وظایف خود اقدام می‌کنند و به مردم آسیب‌دیده از حوادث نیز کمک می‌کنیم، باید قدردان آنها باشیم.

در این مراسم علی‌اصغر نادری مدیر شعب استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و سایر مسئولان، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: خوزستان در سال‌های اخیر حوادث بی‌شماری مثل سیل، آب‌گرفتگی، زلزله و ریز گردها را تجربه کرده است و در همه این حوادث، نیروهای جمیعت هلال‌احمر مخلصانه و با غیرت در کنار مردم بوده‌اند و به آنها کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری این دو سازمان بیان کرد: باعث افتخار است که در خدمت «سربازان فداکار عرصه اجتماعی» باشیم و برای ارتقای خدمات و فعالیت‌ها با آنان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشیم.

نادری با بیان اینکه خدمت به مردم خوزستان را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و با افتخار به آنان خدمات‌رسانی می‌کنیم، بیان کرد: آماده هر نوع همکاری با جمعیت هلال‌احمر استان به منظور خدمت رسانی به مردم هستیم تا بتوانیم تاب آوری مردم در برابر حوادث غیرمترقبه را افزایش دهیم.

در پایان این مراسم تفاهم‌نامه تعامل و همکاری بین جمعیت هلال‌احمر خوزستان و مدیریت استان به امضای مدیران دو سازمان رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000