انعقاد قرارداد سه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان

محسن بابایی مدیر شعب استان سمنان،از انعقاد قرارداد سه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان به تعداد ۲۶۱ واحد مسکونی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

محسن بابایی مدیر شعب استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران و ادارات ذیربط و همراهی هم استانی های عزیز، از انعقاد قرارداد سه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان به تعداد 261 واحد مسکونی خبر داد.​

بابایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان در طرح اقدام ملی مسکن، عنوان کرد: انعقاد قراردادهای مزبور، مربوط به دو پروژه 96 واحدی شهرستان شاهرود با سازندگی سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یک پروژه 69 واحدی شهرستان سمنان با سازندگی شرکت توسعه مسکن می باشد.

مدیر شعب استان سمنان در خصوص روند افتتاح حساب و واریز وجوه اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بیان داشت: تعداد 2 هزار و 465 نفر در طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب کردند که خوشبختانه با تلاش و پیگیری های همکاران از این تعداد 1 هزار و 214 نفر واریز وجوه اولیه را انجام داده اند.

وی رقم واریز وجوه اولیه متقاضیان در استان سمنان را 657 میلیارد ریال برشمرد و افزود: از این مبلغ 64 میلیارد ریال به سازندگان پروژه های طرح اقدام ملی مسکن پرداخت شده است.

محسن بابایی، اعتبار تخصیص یافته بانک مسکن به این سه پروژه در استان را 261 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به قرارداد منعقده با سازندگان و پیشرفت فیزیکی پروژه های مذکور تاکنون 20 میلیارد ریال سهم الشرکه جهت احداث پروژه های طرح اقدام ملی مسکن پرداخت شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000