تبریک روز پرستار به مدافعان سلامت در خراسان جنوبی

در آستانه هفته پرستار و سالروز میلاد حضرت زینب (س) محمد رضا بوستان افروز مدیرشعب استان طی تماس با دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی از زحمات ایشان ، کادر درمان و بخصوص جامعه پرستاری تقدیر و تشکر کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، بوستان افروز مدیر شعب بیان داشت : مدافعان سلامت برای خدمت رسانی شایسته و صادقانه با به خطر انداختن جان خود از بیماران مراقبت می کنند که این تلاش و ایثار جای بسی تقدیر و تشکر دارد. بوستان افروز در ادامه سخنان خود افزود : با تمام محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد ، به مدد الهی ، نبوغ جوانان و دانشمندان ایرانی ، تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان ، همراهی مردم ، در مقابله با ویروس کرونا خوب عمل شد و امیدوارم با همت و پایمردی زنان و مردان ایران زمین این روال تداوم داشته تا باعث ریشه کن شدن این ویروس شود .

دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از ابراز همدلی و همراهی محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب بانک مسکن بیان داشت : با شیوع این بیماری ناشناخته که همه ی دنیا را درگیر خود کرده است در استان فراز و نشیب های زیادی داشته ایم و طی هفته های گذشته با محدودیت های انجام شده و همراهی مردم ،آمار مبتلایان و فوتی ها روند کاهشی داشته و از 11 شهر استان 7 شهر نارنجی و 4 شهردیگر زرد شده است و این آمار نشان می دهد که محدودیت ها موثر بوده و تاحدودی این ویروس کنترل شده است .

دکتر دهقانی ادامه داد : به برکت میلاد حضرت زینب که مزین بنام روز پرستار می باشد و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت کادر درمان نسبت به شرایط سخت کرونایی در ماههای گذشته بهتر شده است . شایان ذکر است در این روز کارکنان روابط عمومی استان با مراجعه به بیمارستان حضرت ابوالفضل و بیمارستان شهید رحیمی ضمن معرفی تسهیلات و خدمات بانک از تلاش پرستاران و کادر درمان با اهداء شاخه گل تقدیر وتشکر کردند .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000