کمک‌های بانک مسکن به آسیب دیدگان آبگرفتگی خوزستان تحویل داده شد

در ادامه کمک‌های بانک مسکن به مردم متأثر از حوادث غیرمترقبه در خوزستان، دو هزار تخته پتو برای خانواده‌های آسیب‌دیده از آبگرفتگی اخیر ارسال شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در تداوم ارسال کمک‌های غیر نقدی بانک مسکن به خانواده‌های آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه در استان خوزستان، به دنبال وقوع آبگرفتگی در شهرهای اهواز و بندر امام خمینی و آسیب دیدن برخی خانواده‌ها به علت ورود آب به داخل منازل، مدیریت خوزستان با هماهنگی اداره کل روابط عمومی در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به ارسال کمک‌هایی برای این خانواده‌ها کرد.

کمک‌های بانک مسکن به خانواده‌های آسیب‌دیده از آبگرفتگی آذرماه امسال، تعداد دو هزار تخته پتو بود که با هماهنگی سازمان‌های امدادرسان در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از آبگرفتگی قرار گرفت.

در آبگرفتگی آذرماه امسال در استان خوزستان بیش از 6 هزار واحد مسکونی در شهرهای اهواز، بندر امام به علت نفوذ آب‌های سطحی و فاضلاب به داخل منازل آسیب دیدند و برخی از لوازم خانگی مردم تخریب شد.

بانک مسکن پیش از این نیز در جریان سیل فروردین‌ماه سال 1398 کمک‌های قابل‌توجهی در اختیار مردم آسیب‌دیده از سیل قرار داد که این موضوع با تقدیر برخی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی مثل هلال‌احمر استان خوزستان همراه بود.

دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان چندی قبل در نشست با مدیر شعب استان خوزستاناز بانک مسکن تقدیر و تشکر کرد و افزود: در سال‌های اخیر حوادث بی‌شماری مثل سیل، آب‌گرفتگی و زلزله را در استان داشتیم که بانک مسکن در زمینه کمک به افراد آسیب‌دیده از این حوادث در بین دستگاه‌های اجرایی استان پیشگام بوده است. بانک مسکن کمک‌های غیر نقدی قابل‌توجهی مانند وسایل آشپزخانه، پنکه، پتو، قالی، اجاق‌گاز و ... برای جبران خسارت‌های وارد شده به مردم به هلال‌احمر استان تحویل داد که این کمک‌ها بخشی از آلام و مشکلات مردم گرفتار در این حوادث را کاهش داده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000