رکورد فروش اقساطی مسکن مهر در شهر جدید پردیس شکسته شد

با تلاش و کوشش کارکنان ، تعداد ۲۰۰۳ واحد مسکونی در آذرماه سال جاری در شعبه شهر جدید پردیس فروش اقساطی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ حمید غفاری مدیر شعب منطقه شرق تهران در خصوص موفقیت های به دست آمده در سال جاری در بخش فروش اقساطی مسکن مهر اظهار داشت :صرفا طی آذرماه سال جاری بالغ بر 2003 واحد مسکونی در شهرجدید پردیس فروش اقساطی شده که از لحاظ تعداد فروش اقساطی بالاترین میزان از ابتدای طرح تاکنون می باشد. همچنین عنوان کرد:در مجموع طی 9 ماهه سال جاری بالغ بر 12200 واحد مسکونی فروش اقساطی صورت پذیرفته است که این کار تقریبا موازی با 3 سال فعالیت در سال های گذشته می باشد و یک رکورد در تاریخ مسکن مهر کشور و تشکیل پرونده فروش اقساطی محسوب می شود.

وی با بیان مجموعه اقدامات صورت گرفته جهت اصلاح فرآیند فروش اقساطی طی 18 ماه گذشته افزود:با همکاری نزدیک شرکت عمران و ادارات اعتبارات و فن آوری اطلاعات ، فرآیندالکترونیکی شدن مراحل تشکیل پرونده از دو جهت مورد توجه قرار گرفت.یکی از جهت ،کاهش مراجعات مشتریان و ایجاد حاشیه امن برای خدمت بیشتر و ایفای تعهد برای مشتریان و در نتیجه رضایت و سرعت و خدمت بیشتر و دیگری،رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت ها و غنیمت شمردن شرایط کنونی به دلیل ایجاد کسب و کارهای جدید در جامعه و همچنین ایجاد ساختارهای جدید مبتنی بر IT در سیستم بانکی که منجر به افزایش کارایی و بهره وری سازمانی می شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود با تلاش و کوشش کارکنان صف و ستاد و حمایت اولیاء بانک فراتر از اهداف تعیین شده محقق شود و به عنوان تجربه ای موفق و چراغ راهی در بحرانهای دیگر مورد توجه واقع و از مزایای آن در راستای اهداف و رسالت بانک بهره مند شوید.

غفاری ضمن تشکر ویژه از تلاش مجموعه شرکت عمران شهر جدید پردیس به دلیل همراهی و کمک در اجرای طرح الکترونیکی کردن تشکیل پرونده ، در ادامه به تشریح مراحل طرح پرداخت و اظهار داشت : شروع طرح با ارسال فراخوان پیامکی به متقاضیان کلید خورد و با ثبت اطلاعات و بارگزاری مدارک و مستندات مورد نیاز در سایت شرکت عمران که توسط متقاضی انجام می شود و شرکت عمران پس از کنترل و استخراج ، اطلاعات را به بانک ارجاع و پس از آماده شدن قرارداد در شعبه و ارسال پیامک مربوطه به مشتری، متقاضی و ضامن صرفا یکبار و با در دست داشتن اصل مدارک و اخذ نوبت اینترنتی به شعبه مراجعه و پس از امضای قرارداد و پرداخت کارمزدهای مربوطه ، شماره کارت اقساط را دریافت می کنند.

وی همچنین افزود: در تسریع بیشتر فرآیند در فاز بعدی پرداخت کارمزدها با همکاری ادارات ذیربط به صورت الکترونیکی در دستور کار می باشد و با عملیاتی شدن این موضوع مدت زمان حضور مشتری در شعبه نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.در حال حاضر طبق برآوردها روزانه 80 الی 100 نفر مطابق با این فرآیند مراجعه می کنند که نسبت به سال گذشته در همین مقطع حدودا 70 درصد کار به صورت الکترونیکی در حال انجام می باشد .

وی در ادامه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته را گسترش فضای شعبه پردیس به منظور رفاه حال مشتریان و بالا بردن سطح خدمت رسانی شعبه و کاهش زمان مراجعات بر شمرد و ابراز امیدواری کرد، با انجام این تغییرات سطح خدمت رسانی به عموم مردم را بیش از پیش گسترش خواهیم داد.

همچنین در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل محترم و اعضای هیئت مدیره و مجموعه ستاد بانک به ویژه ادارات اعتبارات و فناوری اطلاعات به جهت حمایت های صورت پذیرفته در این بخش ،خاطرنشان کرد با عنایت به فرآیند طراحی شده و موثر بودن آن در تسریع و تسهیل فروش اقساطی و همچنین مراجعه حداقلی مشتری به شعبه در شرایط اپیدمی بیماری کرونا ، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد موفقیتهای بیشتر در ارائه سایر خدمات بانک نیز باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000