به مناسبت گرامی‌داشت روز پرستار صورت گرفت

طرح تجلیل بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد از پرستاران

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج از کادر درمان به ویژه پرستاران این مرکز درمانی تجلیل کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ محمد اکبری مدیر شعب استان در نشست با دکتر جاودان سیرت رییس بیمارستان شهدای جلیل ضمن تبریک میلاد با سعادت پیام رسان عاشورا، حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری، گفت: بانک مسکن پاسداشت این روز و تقدیر از زحمات ایثارگرانه‌ی پرستاران عزیز را بر خود فرض می داند.

اکبری افزود: امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های مردم حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا به بیماری منحوس کروناست اما به دلیل شیوع این بیماری و سرعت انتقال آن، کار از پیشگیری گذشته و متاسفانه بسیاری از هموطنان در روند درمان قرار می گیرند که این موضوع کار پرسنل درمان به ویژه پرستاران را بسیار سخت کرده است.

مدیر شعب استان بیان داشت: به همین منظور تصمیم بر این شد که این تجلیل از پرستاران بیمارستانی صورت گیرد که مستقیماً درگیر این بیماری خطرناک است.

اکبری تصریح کرد: این گونه اقدامات صرفاً بیانگر این موضوع می باشد که ما حواسمان به زحمات پرستاران و کادر درمان هست و هرگز جواب‌گوی این همه ایثار و از خودگذشتگی نیست.

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پرستاران عزیز همیشه و در همه ایام با نهایت ایثار در حال خدمت بوده و هستند اما در این ماه های اخیر و با وجود این بیماری مسری و خطرناک، ایثار آنها رنگ و بوی دیگری گرفته به طوری که مصداق بارز قهرمانان ملی هستند.

اکبری اضافه کرد: به نمایندگی از کارکنان خدوم بانک مسکن استان به همه عزیزان و فعالان عرصه سلامت خداقوت می گویم و دست یکایک آنها را می بوسم.

دکتر جاودان سیرت هم در این نشست ازحسن توجه بانک مسکن به زحمات کادر درمان قدردانی کرد و گفت: به لطف خدا این بیمارستان در زمینه کنترل و درمان بیماری کویید 19 جزو بیمارستان های برتر کشور شناخته شد و این مهم با وجود این امکانات بسیار کم با زحمات شبانه روزی پرسنل به ویژه پرستاران محقق شده است.

دکتر جاودان سیرت همچنین بیان داشت: این اقدامات موتور انگیزشی کادر درمان محسوب می شوند و همین تقدیر ها و تجلیل هاست که خستگی را از تن کادر درمان خارج می کند.

رییس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از مسوولان و کارکنان بانک مسکن به خاطر زحماتی که در حوزه اقتصادی و تامین سرپناه مردم متحمل می شوند نیز قدردانی کرد.

گفتنی است پس از این نشست از پرستاران برگزیده بیمارستان با تقدیم لوایح سپاس و هدایایی تجلیل شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000