در دیدار مدیر بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید شد

تسریع در پرداخت تسهیلات مسکن محرومین

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در نشست مشترک برای هماهنگی جهت پرداخت سریع تسهیلات مسکن محرومین اعلام آمادگی کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست تعاملی با مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: بانک مسکن برای تامین سرپناه برای اقشار متوسط و پایین جامعه با طرح های مختلف در حال خدمتگزاری می باشد که مصداق بارز این خدمت در تسهیلات مسکن محرومین و روستایی نمایان است.

اکبری با اشاره به زحمات همکاران در این حوزه تشریح کرد: سهمیه استان در اعتبار مسکن محرومین که در اواخر شهریور ابلاغ شد 3500 واحد مسکونی بوده که از این تعداد 2500 واحد به بانک مسکن استان برای پرداخت تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: بیش از 70 درصد سهمیه را بانک مسکن پرداخت می کند و کمتر از 30 درصد باقی مانده را کل شبکه بانکی استان و از این جهت بار اصلی مسکن محرومین در استان بر دوش شعب و همکاران بانک مسکن است.

مدیر شعب استان تاکید کرد اگر شوق خدمت در فرهنگ سازمانی بانک مسکن و همکاران پرتلاش آن نهادینه نشده بود این حجم از کار و سربلندی در آن به هیچ وجه میسر نمی شد.

اکبری به تسهیلات پرداختی هم گریزی زد و اظهار داشت: درهمین زمان کوتاه، از تسهیلات معرفی شده، با بیش از 1000 متقاضی انعقاد قرارداد شده است که آمار قابل توجهی محسوب می شود.

مدیر شعب استان همچنین بر برنامه ریزی برای جذب اعتبار تخصیصی تا نیمه اسفند امسال و پرداخت تسهیلات به همه متقاضیان مسکن محرومین در این بازه زمانی تاکید کرد.

حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این نشست به سابقه تعامل خوب و سازنده بنیاد با بانک اشاره کرد و گفت: تعامل موجود بین سازمانی در استان به حدی بوده است که همکاران ما خود را با بانک مسکن هم خانواده می دانند و این برای ما افتخار است.

جنتی افزود: ما هم بر این موضوع واقف هستیم که حجم بالای معرفی شدگان به بانک مسکن به حدی است که انتظار جذب اعتبار در سال جاری انتظار بسیار بالایی محسوب می شود اما این را هم می دانیم که بانک مسکن بانک انجام خدمات بزرگ و گسترده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از حسن توجه بانک مسکن به محرومین قدردانی کرد و تصریح کرد برای هر گونه همکاری در راستای تسریع در پرداخت این تسهیلات آماده هستیم.

گفتنی است در این نشست برخی از موانع پرداخت تسهیلات بررسی شد و راهکارهای رفع این موانع در قالب صورتجلسه به تصویب طرفین رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000