تحویل۳۵۰۰واحد مسکن مهر به متقاضیان طی دوسال اخیر در شهر جدید سهند

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از تحویل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان طی دو سال اخیر خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از مهر، عباس مصطفوی عصر روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به توجه شرکت عمران شهر جدید سهند به اتمام پروژه مسکن مهر شهر سهند گفت: شهرهای جدید کشور درگیر واحدهای مسکن مهر هستند ولی در سهند طی دو سال اخیر بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل داده شده است و مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: یکی از نواقص موجود در مساکن مهر ۱۵۰ دستگاه آسانسور است که تلاش می‌کنیم این مشکل حل شود. همچنین بعداز اتمام نواقص موجود بلوک به بلوک در واحدهای مسکن مهر جشن اتمام کار خواهیم گرفت.

مصطفوی با بیان اینکه در شهر جدید سهند برای طرح اقدام ملی مسکن نیز اقداماتی انجام می‌شود، گفت: ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد طرح ملی مسکن سهمیه این شهر جدید است و در سهند بین شهرهای جدید در طرح اقدام ملی مسکن پیشتاز است.

وی به احداث شش مدرسه در سهند نیز خبر داد و گفت: تا پایان سال یک مدرسه دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به اینکه دو هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مختلف این شهر جدید سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت: ۶۵ پروژه مهم سرمایه گذاری و مشارکتی سهند تبدیل به قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه سهند به شهر کارگاهی تبدیل شده افزود: آزادراه تبریز- سهند نیز بعداز ۱۲ سال به بهره برداری رسید و باعث توسعه این شهر می‌شود. سهند این روزها به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده است.

مصطفوی با تاکید بر اینکه ۲۰ شهر جدید در کشور داریم که درآمد- هزینه هستند، گفت: هزینه‌های مختلف این شهر و زیرساخت‌ها و پروژه‌هایی که ایجاد می‌شود با درآمد این شهر است.

وی از تصویب فاز ۵ شهر جدید سهند نیز خبر داد و گفت: منتظر ابلاغ این موضوع هستیم و فاز ۵ سهند به صورت باغ ویلایی احداث می‌شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000