بازدید مدیر امورشعب منطقه شرق کشور از مدیریت استان کرمان

محمود لاری دارابی مدیر امور شعب منطقه شرق کشور در حاشیه بازدید از شعب و دوایر مدیریت کرمان بر ارایه خدمات بانک به مشتریان در کوتاه ترین زمان تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، مدیر امور شعب منطقه شرق کشور یکی از راه های موثر کاهش هزینه تمام شده پول را، افزایش خدمات کارمزد محور دانست و گفت: با پیگیری و اهتمام ویژه تمامی کارکنان تحقق این هدف دور از انتظار نخواهد بود.

لاری دارابی کاهش تمام شده قیمت پول ،جذب منابع جدید ، وفادارسازی مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید را از مزیت های افزایش خدمات کارمزد محور برشمرد.

وی افزود: امروزه مشتریان هستند که بانک را انتخاب می کنند، بنابراین باید خدمات بانک را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهیم .

مدیر امورشعب منطقه شرق کشور یادآور شد: با گسترش فعالیت های بازاریابی و جذب صنوف مرتبط با مسکن و ساختمان با تجهیز منابع قدرت چانه زنی و تسهیلات دهی خود را افزایش دهید .

لاری دارابی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، جذب منابع این طرح را از طریق شناسایی و مذاکره با شرکتها و صنوف مرتبط با صنعت ساختمان مورد تاکید قرار داد و افزود :در این طرح باید به سمت و سویی حرکت کنیم که منجر به ایجاد چرخه ارزش مشتری در بانک شود و با ماندگاری منابع حاصل از این طرح در راستای چابکی بانک قدم برداریم .

مدیر امور شعب منطقه شرق کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : انتظار بانک از شعب بویژه شعب مرکزی به عنوان بازوی قدرت مند مدیریت ها ، پرورش نیروی انسانی توانمند و خلاق است وشعب می تواند با برگزاری جلسات منظم بخشنامه خوانی و آموزشهای ضمن خدمت به مثابه دانشگاه عمل کنند .

وی منابع انسانی را از سرمایه اصلی هر سازمانی عنوان کرد و گفت : ایجاد انگیزه در بین کارکنان و شناسایی نیروهای کارآمد و معرفی به سازمان از وظایف مهم دایره منابع انسانی است؛ که اگر به درستی انجام شود، به اثربخشی وبهره وری نیروی انسانی منجر خواهد شد .

لاری دارابی در بازدید از شعب مرکزی ، شهید چمران زرند ،مرکزی ،جمهوری اسلامی ،جهاد ،شهید رجایی ،شهید صدوقی وشهید چمران کرمان پیرامون وضعیت جذب منابع ،وصول مطالبات ،خدمات کار مزد محور سوالاتی را با کارکنان مطرح کردند .

مدیر امورشعب منطقه شرق کشور، همچنین در بازدید از دوایر مدیریت در فضای صمیمی با کارکنان دوایر دیدار ودر جریان نقطه نظرات وپیشنهادات آنان قرار گرفت .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000