همزمان با فرارسیدن روز جهانی مقاومت:

برگزاری آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرکرد در مدیریت چهارمحال و بختیاری

آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرکرد در مدیریت چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مقاومت، مصادف با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای کشورمان محسن فخری زاده، کارکنان مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری ، با حضور در گلزار شهدای شهرکرد مراسم آیین غبارروبی ، عطر افشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدای مدافع حرم و مدافع وطن را برگزار کردند. این مراسم باشکوه به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس و امام راحل (ره) ، با حضور مدیر و معاون مدیریت شعب استان و جمعی از کارکنان مدیریت در محل گلزار شهدای شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم محسن ربانی یکتا مدیر شعب استان به همین مناسبت طی پیامی، یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره جهاد و مقاومت و همچنین شهید ابومهدی المهندس و دانشمند نخبه کشورمان شهید محسن فخری زاده را گرامی داشت.

ربانی یکتا در ادامه ضمن تسلیت ایام دهه سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) از ارادت خالصانه سردار سلیمانی به حضرت زهرا (س) یاد کرد و یاد خاطره این سردار رشید اسلام را با بیانات سردار سلیمانی در مدح حضرت زهرا (س) در جمع مادران شهدای مقدس که فرموده بود: «ما در جبهه ها وقتی هیچ پناهی نداشتیم به دامن حضرت زهرا پناه می بردیم و هیچ ملجایی جز صدیقه کبری نداشتیم» گرامی داشت.

در پایان مراسم کارکنان مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری با عطرافشانی و اهداء شاخه گل و قرائت فاتحه بر مزار مطهر شهدای حرم استان و شهدای مدافع وطن با آنها تجدید میثاق کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000