تعامل مطلوب سازمانهای متعامل بخش مسکن در خراسان جنوبی

محمد رضا بوستان افروز بیان داشت : تولید مسکن و اجرای طرح های حمایتی و برنامه ریزی شده از سوی دولت می تواند پیامدهای اجتماعی مثبتی را که با ساخت مسکن و اشتغال زایی به وجود می آید را سبب شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، بوستان افروز مدیر شعب استان خراسان جنوبی با اشاره به تلاش دولت برای اجرایی کردن طرح اقدام ملی جهت حذف واسطه گری و سوداگری بیان داشت : تولید مسکن و اجرای طرح های حمایتی و برنامه ریزی شده از سوی دولت ،علاوه بر اینکه ضرورت و الزام قانونی را به دنبال دارد می تواند پیامدهای اجتماعی مثبتی را که با ساخت مسکن و اشتغال زایی به وجود می آید را سبب شود.

وی در ادامه گفت : تاکنون تعداد 14274 نفر متقاضی طرح اقدام ملی در کل استان بوده اند که از این تعداد 6571 نفر پالایش و واجد شرایط طرح اقدام ملی می باشند . وی تعداد حسابهای افتتاحی نزد شعب بانک مسکن در استان خراسان جنوبی را 5800 فقره عنوان داشت که از این تعداد به 4914 فقره حساب افتتاحی واریز وجه داشته اند .

مدیرشعب استان خراسان جنوبی ادامه داد : 908 واحد در قالب 347 پروژه طرح اقدام ملی مسکن در سامانه جامع اقدام ملی مسکن تعریف شده که از این میان ، 311 پروژه تعیین شعبه شده و درخواست 30 پروژه متقاضی دریافت تسهیلات از طریق سامانه جامع اقدام ملی مسکن به شعب عامل ارجاع شده و همچنین 3 پروژه تعریف شده در انتظار دریافت تسهیلات می باشد که پس از اخذ مدارک لازم از متقاضیان واحدها ، تسیلات مذکور به ایشان اعطا خواهد شد . وی از پروژه 88 واحدی واقع در شهرستان فردوس ، پروژه 56 واحدی شهرستان طبس و 187 واحدی شهدای باقریه بیرجند که در شعبه مرکزی بیرجند انعقاد قرارداد شده را از پروژه های در دست اقدام و اجرایی بنیاد مسکن یاد کرد و اظهار امیدواری کرد با تعامل و همراهی همیشگی ادارات متعامل بخش مسکن به خصوص اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بتوانیم به نحو مطلوب طرح حمایتی اقدام مسکن ملی را که در استان خراسان جنوبی در حال اجرا و پیشرفت می باشد را به بهترین شکل به سرانجام برسانیم .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000