مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه ای با روزنامه جمهوری اسلامی:

طرح اقدام ملی مسکن نیرو محرکه چرخ اقتصادی کشور خواهد شد

مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری طی مصاحبه ای با روزنامه جمهوری اسلامی ، جزییات طرح اقدام ملی مسکن در استان را تشریح و از آن به عنوان نیرو محرکه چرخ اقتصادی کشور یاد کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن ، هیبنا ، در این مصاحبه خبری محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با ارایه گزارش اقدامات و خدمات بانک مسکن در راستای کمک به خانه دار کردن مردم در استان از طریق تسهیلات مسکن ، گفت: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان برنامه کلان دولت و در سطح ملی و با مشارکت اداره راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن برای ساخت مسکن و کمک به اقشار کم درآمد و متوسط جامعه است .

ربانی یکتا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 4500 واجد شرایط از طریق اداره راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک مسکن جهت افتتاح حساب معرفی شده اند ، از آمادگی کلیه شعب بانک مسکن استان جهت همکاری با متقاضیان و دستگاه های ذی ربط برای انجام این پروژه خبر داد و افزود: متقاضیان واجد شرایط این طرح می توانند از تسهیلات بانک مسکن تا سقف 100 میلیون تومان با سود 18 درصد و بازپرداخت 10 ساله بهره مند شوند.

وی ضمن اشاره به این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی اجرا و ساخت پروژه های اقدام ملی مسکن می باشند، خاطرنشان کرد، خود مالکین و سایر افرادی که حائز شرایط مسکن اقدام ملی هستند، نیز می تواند از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیر شعب استان گفت در حال حاضر چند پروژه انبوه سازی،شامل پروژه های: 9 واحدی در لردگان و 20 واحدی در اردل و 48 واحدی در بروجن در دست احداث و ساخت می باشند، که پیش بینی می شود به زودی پس از اخذ مجوزهای قانونی شاهد شروع به کار سایر پروژه ها در نقاط دیگر استان باشیم.

ربانی همچنین از شروع به کار 2 پروژه دو خانواری در فارسان و یک پروژه یک خانواری در هفشجان به عنوان اولین متقاضیان خود مالکین مسکن اقدام ملی در استان خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام بزرگ دولت بتواند به خانه دار شدن افراد کم در آمد جامعه کمک کند و با ایجاد رونق در چرخه اقتصادی کشور به احیای دوباره مشاغل و کسب و کارها در استان کمک کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000