کسب رتبه برتر استان خراسان جنوبی در پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کشور

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی ارتباط ویدئویی در جریان آخرین وضعیت اجرایی و موانع و مشکلات طرح اقدامی ملی مسکن قرار گرفت و مشخص شد استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در بخش پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی در سطح کشور شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی ارتباط ویدئویی که با حضور وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی ، محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب بانک مسکن و علی اکبر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن استان انجام شد در جریان آخرین وضعیت اجرایی طرح اقدامی ملی مسکن قرار گرفت و در این ارتباط ویدئویی موانع و مشکلات موجود در جهت بهبود و تسریع در عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن بررسی شد.

اسلامی وزیر راه و شهر سازی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بانک مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر رفع مشکلات وپیشبرد هر چه سریعتر و بهتر این طرح در کشور تاکید کرد . در پایان جلسه طبق آمار ارائه شده توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و ارزیابی صورت گرفته مشخص شد،استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در بین استانهای سطح کشور در بحث پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شده است .

محمد رضا بوستان افروز در این جلسه بیان داشت : در سال گذشته که دولت طرح اقدام ملی مسکن را برای خانه دار کردن اقشار متوسط و کم درآمد جامعه با ظرفیت 400 هزار واحدی اجرایی کرد ، با تفاهم نامه های متعددی که از سوی سازمان های متعامل برای خانه دار کردن کارکنان فاقد مسکن منعقد شد ، ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن افزایش پیدا کرد و به دنبال آن نیز سهم استانی پروژه های اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی نیز بیشتر شد .

وی اظهار داشت بانک مسکن به عنوان بانک عامل طرح اقدام ملی مسکن تلاش دارد با تعامل بیش از پیش با سازمانهای متعاملی همچون راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) روال ارائه تسهیلات و خدمات به متقاضیان را پس از اخذ مدارک لازم در کوتاه ترین زمان به انجام برساند و با معرفی خدمات به پیمانکاران و متقاضیان پروژه های اقدام ملی مسکن آنان را به حلقه مشتریان بانک مسکن اضافه کند .

در پایان جلسه از سوی وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی با اهداء لوح تقدیر از اقدامات ارزشمند و همراهی محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان ، علیرضا حق پوی معاون مدیریت و حسین فریدی مسئول دایره اعتبارات و همچنین علی اصغر آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن ، معاون و کارشناسان حوزه مسکن شهری این اداره کل تقدیر و تشکر به عمل آمد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000