خراسان جنوبی کسب کرد:

رتبه اول تخصیص زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی در بین استانهای کشور

استان خراسان جنوبی رتبه اول تخصیص زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به صورت ۱۰۰ درصد را در بین استانهای سراسر کشور کسب کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا ؛ در راستای بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن ، دکتر محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی ارتباط ویدئویی با حضور مدیران کل راه وشهرسازی ، بنیاد مسکن ، بانک مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در جریان آخرین وضعیت پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن ، موانع و مشکلات موجود در استانها قرار گرفت .

دکتر محمود زاده معاون وزیر با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن بزرگترین وظیفه اجتماعی وزارت راه وشهرسازی است و نیاز به اهتمام ویژه مدیران استانی دارد ،بیان داشت : بیش از 500 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن سراسر کشور وارد فاز اجرایی شده و این افتخار بزرگی است . وی ضمن تشکر از تعامل و تلاشهای سازنده مدیران متعامل طرح اقدام ملی مسکن و تلاشهای صورت گرفته در پیشبرد این طرح افزود : انتظار است کار اجرایی پروژه ها با حمایت مدیران در تمامی استانها با سرعت بیشتری پیش برود .

در این جلسه طبق آمار ارائه شده توسط معاونت ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، استان خراسان جنوبی رتبه اول تخصیص زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به صورت 100 درصد را در بین استانهای سراسر کشور کسب کرد .

پس از این ارتباط ویدئویی ، مدیران ادارات متعامل در استان خراسان جنوبی ، پیرامون مشکلات و موانع موجود گفتگو کردند . محمدرضا بوستان افروز اظهار امیدواری کرد با نگاه مثبت مدیران کلان سازمان های متعامل ، در طرح اقدام ملی مسکن ، جریان تولید و ساخت مسکن به جریانی پایدار تبدیل شود که با تغییر دولتها تغییر باید استمرار داشته باشد .وی با اشاره به ضرورت مشتری مداری در بانکها بیان داشت : کارکنان ما در تمامی شعب بانک مسکن استان با نگاهی مشتری مدارانه به دنبال رفع نیاز مشتری و پاسخ گویی صحیح می باشند و با فرصت برشمردن طرح اقدام ملی مسکن تلاش داریم با نگاهی متعامل و مشتری مدارانه با روان سازی امور ، سیکل ارائه خدمات به متقاضیان را کوتاه نموده ، این افراد را به لیست مشتریان دائمی و وفادار بانک مسکن اضافه کنیم . در این جلسه وحید داعی مدیرکل راه وشهرسازی استان خراسان جنوبی ضمن تشکر از همگرایی ایجاد شده میان همه نهادهای دولتی برای اجرای طرح ملی مسکن گفت : با پیگیری مستمر و برگزاری جلسات متعدد تلاش می کنیم کارنامه خوبی در خصوص هر چه بهتر به سرانجام رساندن این طرح ملی بر جای بگذاریم .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000