مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

مشارکت و حضور بانک مسکن در طرح اقدام ملی مسکن بسیار موثر و کارآمد است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان ، مشارکت و حضور بانک مسکن در طرح اقدام ملی مسکن ، به عنوان تنها تامین کننده مالی و پرداخت کننده تسهیلات را بسیار موثر و کارآمد در ساخت مسکن محرومین ارزیابی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن ، هیبنا ، در راستای تعامل و هم افزایی فی مابین بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جلسه ای با حضور مدیران و جمعی از معاونین و کارشناسان دو دستگاه در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.

محسن ربانی یکتا ، مدیر شعب بانک مسکن استان پس از عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه ، فرارسیدن هشتاد و دومین سالروز تاسیس بانک مسکن را گرامی داشت و از تلاش بانک مسکن برای تسهیل در شرایط خانه دار شدن مردم در طول این سالها به عنوان افتخاری ارزشمند یاد کرد.

مدیر استان در ادامه ضمن تشریح اقدامات بانک در طرح اقدام ملی مسکن و اشاره به اینکه تاکنون بیش از 4500 واجد شرایط از طریق اداره راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بانک مسکن جهت افتتاح حساب معرفی شده اند ، از آمادگی تمامی شعب بانک مسکن استان برای همکاری با متقاضیان و دستگاه های ذی ربط برای انجام این پروژه خبر داد.

در ادامه سهراب رئیسی مدیر بنیاد مسکن استان به ارائه گزارش و بررسی وضعیت پروژه های اقدام ملی مسکن در شهرهای استان پرداخت و برگزاری جلسات هماهنگی بصورت ماهیانه را برای رفع موانع سد راه این طرح و به نتیجه رسیدن سریعتر آن ضروری دانست.

رئیسی در ادامه ضمن قول مساعد برای تعیین تکلیف 5 پروژه 2 واحدی طرح مسکن مهر شهر گندمان که از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده اند، ابراز امیدواری کرد با همکاری بیشتر سازمانهای و نهاد ذیربط در استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، بتوان با ایجاد تحولی بزرگ در تامین مسکن مردم استان مفید عمل کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000