شهرآشوب در آیین تجلیل از ایثارگران کردستان:

حماسه آفرینی ایثارگران ضامن و حافظ عزت و آزادگی ملت ایران است

مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر و جانباز مدیریت شعب استان کردستان با حضور معاون منابع انسانی بانک ، مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، سرپرست اداره کل امور کارکنان و مدیر امور شعب استان کردستان در سنندج برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا: در این مراسم حسن شهرآشوب با بیان رشادتهای ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ، گفت: حماسه آفرینی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، ضامن و حافظ عزت و آزادگی ملت ایران است.

شهر آشوب امنیت و آسایش امروز را مرهون رشادتهای ایثارگران ذکر کرد و افزود: بدون شک امنیت و آسایش امروز خود را مدیون شما ایثارگران می دانیم و قدردان رشادتهای و ایثارگری هایتان در دفاع از ایران اسلامی هستیم.

وی بر انتقال فرهنگ ناب ایثار به نسلهای آتی تاکید کرد و ابراز داشت: خاطره ی خوش این از خودگذشتگی شما ایثارگران ،همواره در ذهن و زبان مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند و تردیدی نیست که بازشناسی و انتقال فرهنگ ناب ایثار به نسلهای آتی و حفظ آن در سنگرهای مقابله با توطئه ها و تهاجمات همه جانبه استکبار جهانی وظیفه ای بنیادین برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت (عج) است.

لازم بذکر در این مراسم از شهاب الدین جعفری تنها شهید زنده استان کردستان و ساسان صادقی همکاران ایثارگر مدیریت بصورت ویژه توسط حسن شهرآشوب معاون منابع انسانی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000