مدیر استان بوشهر به معرفی طرح ویژه مهراندیش پرداخت

عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر از طرح ویژه کاهش مطالبات غیرجاری با عنوان طرح مهر اندیش و در راستای ایجاد مشوق های لازم برای مشتریان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ،عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر در نشست خبری با اشاره به شرایط اقتصادی موجود اظهار داشت:در حال حاضر بانک مسکن طرح ویژه کاهش مطالبات غیرجاری با عنوان طرح مهر اندیش را در راستای ایجاد مشوق های لازم برای مشتریان دارای اقساط غیرجاری اجرایی می کند.

مدیر امور شعب بانک مسکن بوشهر با بیان این که متقاضیان می‌توانند تا بیستم اسفند ماه از طرح مهراندیش استفاده کنند یادآور شد: در این طرح چنانچه مشتریان دارای اقساط غیر جاری باشد و نسبت به تسویه نقدی مطالبات معوق خود اقدام کند، ۶ درصد خالص جرائم تسهیلات آن ها بخشوده خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت غیر حضوری اقساط توسط مشتریان و مشمولیت آن ها در این طرح، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام مشتریانی که با پرداخت غیرحضوری از طریق درگاه‌های بانک مسکن از جمله پایانه های خود پرداز، خود دریافت، اینترنت بانک و همراه بانک، اقساط معوقه خود را پرداخت می‌کنند، نیز مشمول این طرح خواهند بود.

وی با تشریح جزئیات کامل این طرح ها گفت: هیئت مدیره بانک مسکن در راستای حمایت از مشتریان دارای اقساط غیر جاری خصوصا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا با بخشودگی کامل جرائم در قالب طرح مهراندیش تا پایان اسفند ماه 99 موافقت کرده است.

زینلی در تشریح طرح مهراندیش گفت: در طرح مهراندیش بانک مسکن، چنانچه مشتریان دارای اقساط غیر جاری، نسبت به تسویه نقدی مطالبات معوق خود اقدام کنند، 6 درصد خالص جرائم تسهیلات آن ها برای انواع قراردادهای تسهیلاتی بانک مسکن از جمله فروش اقساطی و مشارکت مدنی بخشوده می شود.

مدیر شعب بوشهر به بیان دیگر ویژگی های طرح مهراندیش پرداخت و افزود: طرح مهر اندیش فرصتی استثنایی برای حمایت از بدهکاران بانک مسکن خصوصاً در ایام کروناست و بدهکاران مشمول این طرح همچنین می توانند از امتیازات و شرایطی همچون تغییر نام مدیون، بدون واریز درصدی از مانده بدهی و از امکان تقسیط مطالبات ناشی از تسهیلات مضاربه و اموال سرمایه ای نیز برخوردار شوند.

وی افزود:طرح مهر اندیش تا 20 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرشعب استان بوشهر در خصوص تعیین تکلیف مطالبات مشارکت مدنی با تقسیط حداکثر 300 میلیون ریال از محل وجه‌التزام گفت: این سیاست به منظور مساعدت با ذینفعان واحدهای باقی‌مانده مورد مشارکت و تسریع در وصول مطالبات بانک، تقسیط مطالبات با اخذ تضامین معتبر و احراز توانایی مالی متعهدین در بازپرداخت به موقع اقساط، ضمن وصول نقدی بخشی از مطالبات بانک در نظر گرفته شده است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000