رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک:

۱۷ سامانه مدیریت شهری در کشور راه اندازی شده

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک در دومین نمایشگاه شهر هوشمند که با حضوربانک مسکن برگزار شد، گفت: ۱۷ سامانه در وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌ها، در حوزه مدیریت شهری فعال هستند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، امیر شجاعان رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در دومین نمایشگاه شهر هوشمند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۷ سامانه در وزارت کشور، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طراحی شده است، افزود: تمام آن‌ها در حوزه مدیریت شهری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سه سامانه مهم در این زمینه رونمایی شده است که هر سه در حوزه توسعه و مدیریت کشور است و وزارت کشور تاکنون سامانه‌های یکپارچه‌ای را در حوزه ارائه خدمات شهری طراحی و اجرا کرده که در این نمایشگاه از سه سامانه مهم رونمایی شد.

رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور توضیح داد: یکی از این سامانه‌ها معاینه فنی است که به صورت یکپارچه به تمامی دستگاه‌های اندازه‌گیری مراکز معاینه فنی متصل است.

شجاعان ادامه داد: با استفاده از این سامانه می‌توانیم نیرو‌های انسانی را یکپارچه کنیم.

وی به سامانه دیگری که در حوزه فناوری نوین و شهر هوشمند طراحی شده هم اشاره کرد و گفت: سامانه دیگر مربوط به سامانه ملی اطلاعات سفر است که در مجموعه وزارت کشور طراحی شده و تمامی تاکسی‌های اینترنتی که اخیراً توسعه پیدا کرده اطلاعات آن‌ها به صورت کامل و جامع در دیتا‌ها و سامانه این حوزه ثبت شده که نقش بسیار موثری در افزایش امینت و کیفیت سفر‌ها دارد.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای شرکت ها و نهادهای عمومی در حوزه های مدیریت شهری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد. شرکت‌های دانش بنیان، شهرداری‌های سراسر کشور، استارت آپ ها و نهادهای فعال در حوزه مدیریت شهری برخی شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه آغاز با حضور جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و امیر شجاعان رئیس مرکز دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشورافتتاح شد.

دومین نمایشگاه شهر هوشمند تا هفتم بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000