استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی شعار خودباوری ملت ایران است

محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه فجر بر اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه و بزرگداشت شهدای والا مقامی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان خراسان جنوبی ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت : انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» آغاز شد و امروز متفاوت با تمام انقلاب ها با تکیه بر خود و خودباوری توانسته ضمن حفظ استقلال میهن در جهان سربلند و مقتدر باشد .

مدیر شعب استان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب رفیق خوشبخت ما که در این مدیریت به منظور بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در اولین سالگرد شهادت این شهید والا مقام بین کارکنان و خانواده هایشان برگزار شد ، بیان داشت : معرفی و شناخت دیدگاه و آرمان های شهدای انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه از مهم ترین اقدامات است .

وی افزود : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد تفکر والای بسیجی در جامعه است که باید با تبیین و معرفی هر چه بیشتر ویژگی ها و مؤلفه های مکتب آن شهید بزرگ ، فرهنگ بسیجی ، ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه نهادینه کرد . بوستان افروز خاطر نشان کرد : راز ماندگاری نام و یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، علاوه بر رشادت و دلاوری ایشان ، بخاطر صفات شخصیتی برجسته سردار ، همچون اخلاص ، فروتنی و مردم داری و همچنین معامله با خدا است . لازم به ذکر است در پایان این مسابقه کتابخوانی به نفرات برتر جوایزی اهداء شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000