مدیر امور شعب تهران در بازدید از شعب حوزه غرب استان تهران:

پشت باجه ها؛ نقطه آغاز ارتباط مشتری با بانک است

مدیر امور شعب تهران در بازدید از شعب حوزه غرب استان تهران، بر لزوم شناسایی مشکلات پشت باجه ها تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

بنا به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، پرویز نجفیان- مدیر امور شعب تهران- در بازدید از شعب حوزه غرب استان تهران با همراهی مدیر منطقه غرب تهران، رئیس حوزه حراست منطقه و رئیس و معاون حوزه غرب استان تهران، اظهار داشت: پشت باجه ها نقطه حساسی است که در آن اولین ارتباط مشتری با بانک آغاز می شود.

نجفیان افزود: شناسایی مشکلاتی که در این نقطه حساس بروز می کند و اهتمام و پیگیری در رفع آنها، از دغدغه مدیران عالی سازمان می باشد.

مدیر امور شعب تهران، با اشاره به لزوم کوتاه نمودن فرآیند خدمات رسانی به مشتریان، بیان کرد: حذف مکاتبات طولانی و غیرضروری، ساماندهی فرم های مشتریان و یافتن راهکار برای انجام امور به بهترین شیوه، علاوه بر افزایش بهره وری پرسنل، صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان و رضایت آنان را نیز به دنبال خواهد داشت.

پرویز نجفیان، برقراری ارتباط موثر و سازنده با همکاران را نقطه قوت مدیران غرب تهران برشمرد و اضافه کرد: مسوولانی که برای ابراز احساسات و مشکلات همکاران، وقت می گذارند، نقش تاثیرگذاری در القاء حس همدلی و درک متقابل در پرسنل زیرمجموعه ایفا می کنند.

مدیر امور شعب تهران همچنین ضمن دیدار نزدیک با تک تک همکاران و بررسی مشکلات و نیازهای آنان، از تلاش همکاران شعب در منطقه غرب استان تهران تشکر و قدردانی کرد و خدمات رسانی آنان به مشتریان علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همه گیری ویروس کرونا، آسیب های شعب در اغتشاشات سال 97 و حجم قابل توجه مشتریان این منطقه ، را ستودنی دانست.

وی همچنین در جریان بازدید از شعب، به مشکلات یکی از مشتریانی که درخواست دریافت تسهیلات مرابحه را داشت رسیدگی نمود و پرونده تسهیلاتی ایشان را مورد بررسی قرار داد.

همچنین فریبرز نعیمی-مدیر منطقه غرب تهران- نیز اظهار داشت:با اقدامات بهسازی و احیای شعب در مدیریت منطقه غرب تهران، امنیت صد در صدی در شعب برقرار می باشد.

فریبرز نعیمی-مدیر منطقه غرب تهران- ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شعب تحت پوشش حوزه غرب استان تهران، اظهار داشت: به دنبال اقدامات صورت پذیرفته در بهسازی تمامی شعب و همچنین احیای شعب مورد آسیب در سال گذشته، در حال حاضر امنیت صد در صدی در تمامی شعب برقرار می باشد.

نعیمی اذعان داشت: شعب، ویترین سازمان بوده و نظم بصری در شعب تاثیر مستقیم در ایجاد نقشی ماندگار از سازمان در ذهن مشتریان دارد. علاوه بر این، خدمات رسانی مطلوب به مشتریان، در گرو ایجاد فضای کاری مناسب برای همکاران و ایجاد رضایت در آنان می باشد.

وی افزود: در همین راستا در مدیریت غرب تهران، همواره با برگزاری جلسات متعدد در قالب کمیته های تخصصی ، محل استقرار تک تک شعب و فضای داخلی و خارجی آنان، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای بهسازی، نوسازی، بازسازی یا جابجایی شعب، براساس اولویت های منطقه صورت پذیرفته است.

مدیر منطقه غرب تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت های حوزه غرب استان تهران، این منطقه را به واسطه مهاجرپذیر بودنش، بسیار پرقدرت ارزیابی نمود و عنوان کرد: با اهتمام و تلاش مسوولین حوزه که از همکاران بومی منطقه هستند و بر شرایط حاکم بر منطقه تسلط کافی دارند و همچنین با وجود نیروهای توانمند در شعب، می توانیم از پتانسیل های موجود در منطقه به بهترین شکل ممکن بهره برداری نماییم.

فریبرز نعیمی با اشاره به تلاش شعب در تحقق کامل اهداف در بخش های مانده کل منابع، صدور ضمانتنامه، تسهیلات اعطایی از محل اوراق، بهای تمام شده و کاهش تعداد پرونده های مطالباتی، از زحمات همکاران تشکر و قدردانی نمود.

نعیمی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و حمایت های مدیر امور شعب تهران، از سایر اقدامات صورت پذیرفته در مدیریت غرب تهران به رصد و پیگیری روزانه اهداف در منطقه، برنامه ریزی مدون برای ارتقاء همکاران و شناسایی استعداد و توانایی همکاران و بکارگیری هدفمند آنان اشاره نمود.

سیدحسن آدینه-رئیس حوزه حراست منطقه- نیز بهبود وضعیت معیشتی همکاران اعم از اضافه کار، سقف تسهیلات کارکنان، هزینه ایاب و ذهاب و ... را در راستای افزایش انگیزه همکاران و جلوگیری از فساد و انحراف، امری ضروری برشمرد.

آدینه همچنین اظهار داشت: گفتگو با همکاران و شنیدن مشکلات و مسائل کاری و شخصی آنان، علاوه بر ایجاد حس همدلی و هم افزایی در حل مشکلات، می تواند در افزایش بهره وری همکاران سهم بسزایی ایفا نماید.

امین شیخی سیف الدین-رئیس حوزه غرب استان تهران- نیز از اقدامات صورت پذیرفته در این حوزه به ایجاد کارگروه های حل مشکلات در حوزه های مختلف، برقراری ارتباط صمیمانه با همکاران و ایجاد حس دلسوزی و تعهد در آنان و استفاده از ظرفیت های محلی منطقه در جهت تسریع امور اشاره نمود.

شایان ذکر است شعب مرکزی اندیشه، فاز دو اندیشه، فاز سه اندیشه، بلواراندیشه، مرکزی مارلیک و کسری مارلیک، از شعب موردبازدید از سوی مدیرامور شعب تهران و هیات همراه بودند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000