تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان دشتستان از مجموعه بانک مسکن

مدیر شعب استان بوشهردر جلسه شورای مسکن شهرستان دشتستان با اشاره به ضرورت همراهی تمامی دستگاه های اجرایی در روند اجرا و تکمیل پروژه ها، از اقدامات انجام شده در راستای تعیین تکلیف واحد های شهرستان دشتستان خبر داد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا- مدیر شعب استان بوشهردر جلسه شورای مسکن شهرستان دشتستان با اشاره به ضرورت همراهی تمامی دستگاه های اجرایی در روند اجرا و تکمیل پروژه ها، از اقدامات انجام شده در راستای تعیین تکلیف واحد های شهرستان دشتستان خبر داد.

عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهرتصریح کرد: فروش اقساطی و تحویل واحدها ابزار سنجش خدمات است لذا باید در جهت تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری کنند.

وی افزود: بانک مسکن استان با تسریع در روند تشکیل پرونده های متقاضیان توانسته است ارائه خدمات را به کمترین و حداقل زمان ممکن برساند.

مدیر شعب استان به نقش مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش اشاره و افزود: امیدواریم با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان فعالیت مدیران و پرسنل بانک مسکن را مثبت ارزیابی کرد و ضمن تقدیر و تشکر توضیح داد: تعامل مناسب پرسنل بانک مسکن و دستگاه های خدمات رسان به انجام پروژه ها سرعت مناسبی داده است.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر 35 واحدی ایثارگران، 340 واحدی پرگان و 428 واحدی آبرسانی شهر برازجان بررسی و به منظور تسریع در تکمیل، تعیین تکلیف و فروش اقساطی و واگذاری واحدهای احداثی در پروژه های مزبور به متقاضیان واجد شرایط مصوباتی به تصویب رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000