بانک مسکن اقدام به توزیع کمک های خود به خانواده های سیل زده کرد

بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توزیع کمک های خود به خانواده‌های آسیب‌دیده از آبگرفتگی آذرماه امسال در استان بوشهر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در تداوم ارسال کمک‌های غیر نقدی بانک مسکن به خانواده‌های آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه در استان بوشهر و به دنبال وقوع آبگرفتگی در شهرستان دشتستان و آسیب دیدن برخی خانواده‌ها به علت ورود آب به داخل منازل، مدیریت بوشهر با هماهنگی اداره کل روابط عمومی اقدام به ارسال کمک‌هایی برای این خانواده‌ها کرد.

بانک مسکن با هماهنگی فرمانداری و هلال احمر شهرستان دشتستان و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به توزیع کمک های خود به خانواده‌های آسیب‌دیده از آبگرفتگی آذرماه امسال کرد.

بانک مسکن پیش از این نیز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی،کمک‌های خود را در اختیار مردم آسیب‌دیده از بلایای طبیعی قرار داد که این موضوع با تقدیر برخی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر همراه بود.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان در جلسه شورای مسکن شهرستان دشتستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانک مسکن گفت: در سال‌های اخیر حوادث بی‌شماری مثل سیل، آب‌گرفتگی و زلزله را در استان داشتیم که بانک مسکن در زمینه کمک به افراد آسیب‌دیده از این حوادث در بین دستگاه‌های اجرایی استان پیشگام بوده است. بانک مسکن کمک‌های غیر نقدی قابل‌توجهی برای جبران خسارت‌های وارد شده به مردم استان تحویل داد که این کمک‌ها بخشی از آلام و مشکلات مردم گرفتار در این حوادث را کاهش داده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000