بررسی روند اجرای طرح اقدام ملی در سفر معاون مدیر عامل بانک مسکن در امور اعتباری به استان خراسان رضوی

عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در اموراعتباری از آمادگی بانک مسکن جهت تامین مالی به موقع طرح اقدام ملی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،، حسن علمداری عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در اموراعتباری در سفری که به منظور بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی و بازسازی بافت فرسوده شهری به این استان داشت از آمادگی بانک مسکن جهت تامین مالی به موقع طرح اقدام ملی خبر داد.

عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در اموراعتباری در این سفر که حیدری رئیس اداره کل نظارت و ارزیابی اعتباری و صالحی شهرابی رئیس اداره کل اعتبارات نیز حضور داشتند علاوه بر بازدید از پروژه 2120 واحدی بازآفرینی بافت فرسودی شهری و چند پروژه طرح اقدام ملی در جلساتی که با فرماندار شهرستان گلبهار و همچنین اعضاء هیات مدیره شرکت عمران گلبهار برگزار شد نیز حضور یافت.

در این جلسات که حسن خطیب زاده مدیر شعب استان نیز حضور داشت:علاوه بر طرح اقدام ملی، تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام مسکن مهر نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

علمداری در جلسه ای که با حاجی محمدی عضو هیات مدیره و معاون شرکت عمران گلبهار داشت بر تکمیل پروژه های زیر 30درصد مسکن مهر از طریق طرح اقدام ملی تاکید کرد. وی همچنین خواستار ایجاد بستر مناسب به منظور تشکیل پرونده الکترونیکی متقاضیان طرح اقدام ملی شد.

معاون مدیرعامل در اموراعتباری همچنین در جلسه دیگری که در محل فرمانداری گلبهار و با حضور مهدی دونده فرماندار این شهر برگزار شد بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب به مردم به منظور پرداخت به موقع اقساط تسهیلات تاکید کرد و آن را لازمه تامین مالی پروژه های جدید دانست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000