در مدیریت شعب استان همدان صورت گرفت:

تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل (ره) انقلاب اسلامی و شهدای والامقام همزمان با آغاز دهه فجر

همزمان با آغاز دهه فجر مدیر شعب استان همدان به همراه رئیس حوزه حراست و جمعی از کارکنان مدیریت ،با حضور در گلزار شهداء ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب، با اهداء گل به شهدای والا مقام انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر مدیر شعب استان همدان با حضور در گلزار شهداء ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب، با اهداء گل به شهدای والا مقام انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا در این مراسم رسول مالمیر مدیر شعب استان همدان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداء گفت : ما مدیون امام خمینی (ره)و شهداء هستیم و وظیفه سنگینی بر دوش همه مسئولین و خدمتگزاران نظام اسلامی می باشد.

وی افزود: امروز در گلزار شهداء حاضر شدیم تا ضمن تجدید میثاق مجدد با این عزیزان بگوییم راهشان ادامه دارد . و زمانی می توانیم بگوییم به این وعده عمل کرده ایم که با تمام توان برای پیشرفت و استقلال کشور عزیزمان ایران، تلاش کنیم تا همواره ایران اسلامی بر قله های افتخار بدرخشد.

مالمیر ادامه داد: یکی از دغدغه های اساسی حضرت امام رسیدگی به اقشار مستضعف و آسیب پذیر جامعه بود و با توجه به رسالت بانک در خصوص کمک به دهک های دارای درآمد متوسط و ضعیف خصوصا در مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن می باید به عنوان سرباز اقتصادی امروزه بیش از هر زمان دیگری با مسئولیت پذیری بیشتر و پیروی از فرامایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به منظور تحقق کامل آرامانهای حضرت امام خمینی (ره) گام برداریم.

شایان ذکر است با حضور بر مزار سردار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی ضمن بزرگداشت و ادای احترام به مقام شامخ سردار قاسم سلیمانی یاد و خاطره سرداران شهید و تمامی همرزمان و مدافعین حرم را نیز گرامی داشتند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000