پرونده مسکن مهر تا پایان سال جاری باید بسته شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
تکمیل پروژه های مسکن مهر در کشور یک تکلیف به شمار می رود و باید پرونده آن تا پایان سال بسته شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در شورای مسکن مازندران با تاکید بر تأمین خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر گفت: ارائه ۳۰ درصد این خدمات وظیفه دولت است و باید برای تکمیل آن برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در کشور تکلیف است و باید تا پایان سال جاری پرونده آن بسته شود، گفت: متأسفانه آئین نامه اجرایی دست ما را در تأمین اعتبار بسته و هزینه‌ها طبق صورت وضعیت پرداخت می‌شود.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این جلسه با تاکید برتکمیل پروژه‌های مسکن مهر در استان یادآور شد: مشکلات مربوط به حوزه‌های آب و فاضلاب در پروژه‌های مسکن مهر باید رفع شود.

وی یادآور شد: وظیفه هر دستگاه درپروژه مسکن مهر باید تعریف شده باشد و طبق برنامه زمانبندی این طرح به سرانجام رسید و تکمیل شود.

حسین زادگان خواستار روشن شدن تکالیف دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر شد و گفت: مسکن مهر میارکلا باید در اولویت قرار گیرد زیرا اراده دولت و وزارت راه بر این است که این طرح‌های باقی مانده زودتر تکمیل شود.

وی خواستار رفع ناهماهنگی‌های موجود فراروی پروژه‌های مسکن شد و گفت: این طرح‌ها باید تا پایان دولت کنونی تکمیل شود و به سرانجام رسد.

۳۴۰۰ واحد مسکن مهر در مازندران نیمه تمام مانده است

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به تحویل بیش از ۵۳ هزار واحد مسکن مهر در استان گفت: سه هزار و ۴۱۴ واحد مسکن مهر در استان ناتمام و نیمه کاره مانده است.

محمد نظری با اظهار اینکه ۵۷ هزار و ۳۵۱ واحد مسکن در استان تعریف و طراحی شده بود، افزود: از این میزان ۵۳ هزار و ۵۳۷ واحد تحویل و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و۴۱۴ واحد معادل شش درصد مسکن مهر استان در حال انجام و نیمه کاره مانده است، افزود: تفاهم نامه ها در قالب اجاره ۹۹ ساله، سه جانبه و اجاره پنج ساله و خودمالکی بوده است.

وی ادامه داد: قراردادهای پنج ساله در بخش مسکن مهر کامل محقق شد و ۶۲ درصد از پروژه‌های مسکن تعاونی در استان مانده است.

نظری با اظهار اینکه هر هفته پیگیری لازم برای تسریع در روند ساخت پروژه‌های مسکن مهر انجام می‌شود، گفت: تا پایان سال جاری باید وضعیت مسکن مهر در استان تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به مشکلات موجود فراروی مسکن مهر میارکلا خواستار برنامه ریزی برای رفع آن شد و گفت: تعاونی‌های مسکن مهر باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000