سلیمی در نشست روابط عمومی های شبکه بانکی:

انعکاس دستاوردها و زحمات کارکنان شبکه بانکی ، رسالت امروز شما مدیران روابط عمومی است

جلال الدین سلیمی در سومین نشست کمیته روابط عمومی های شبکه بانکی استان کردستان که به میزبانی بانک مسکن برگزار شد گفت:انعکاس دستاوردهای شبکه بانکی رسالت مدیران روابط عمومی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در این نشست رسالت امروز مدیران روابط عمومی بانکها را انعکاس دستاوردها و زحمات کارکنان شبکه بانکی عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از عملکرد و دستاوردهای شبکه بانکی، انعکاس دستاوردها و زحمات کارکنان شبکه بانکی ، رسالت امروز شما مدیران روابط عمومی است.

وی بر هماهنگی اعضای کمیته روابط عمومی شبکه بانکی و انجام فعالیتهای مشترک تاکید کرد و ابراز داشت: این کمیته به عنوان بازوی اطلاع رسانی کمیسیون بانکهای استان، کمک شایانی در معرفی توانمندی های شبکه بانکی و بهبود عملکرد بانکها خواهد کرد و باید از این ظرفیت در جهت معرفی اهداف مشترک شبکه بانکی استفاده کرد.

سلیمی اهمیت و جایگاه روابط عمومی را در ایجاد ارتباطات اثربخش درون و بیرون سازمانی بسیار ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: امروز مدیران شبکه بانکی اهمیت فعالیتهای روابط عمومی در توسعه و تعالی بانکها را درک کرده اند و روابط عمومی هم می باید با مغتنم شمردن این فرصت، در ایجاد روابط عمومی خلاق، پویا و کارآمد تلاش کنند.

مدیر شعب کردستان به نقش روابط عمومی ها در تغییر نگرش عمومی نسبت به بانکها به عنوان بازوان توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به تبلیغات ناجوانمردانه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به عملکرد بانکها، می بایست روابط عمومی ها به منظور تقویت تعامل منطقی و به هنگام با رسانه‌ها در ترمیم چهره بانکی، تسهیل در ارتباط بیش‌ازپیش با سازمان‌ها و مردم، نسبت به شفاف سازی عملکرد بانکها در توسعه اقتصادی استان تلاش کنند.

در پایان این نشست اعضاء کمیته روابط عمومی های شبکه بانکی استان در خصوص برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر، انتشار ویژه نامه، نصب بنر عملکرد شبکه بانکی، تهیه کلیپ از عملکرد بانکها را تصویب و به بیان راهکارها و پیشنهادات درخصوص اجرای هرچه بهتر این برنامه ها پرداختند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000