زلزله به ۲۵۰۰ واحد مسکونى کهگیلویه و بویراحمد آسیب زد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد نتیجه ارزیابى بنیاد از میزان تخریب زلزله با بزرگى ۵.۶ سى سخت را آسیب به ۲۵۰۰ واحد مسکونى عنوان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتى مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد، نتایج اولیه ارزیابى و برآورد خسارت به واحدهاى مسکونى در مناطق تحت مسوولیت بنیاد که در زلزله شب گذشته استان (٢٩ بهمن٩٩) با بزرگى ٥.٦ دچار آسیب شدند را توضیح داد.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از آسیب به ٢٥٠٠ واحد مسکونى خبر داد و گفت: براساس برآوردهاى اولیه، ٧٠٠ واحد تخریبى و ١٨٠٠ واحد تعمیرى شناسایى شدند.

جنتى با تاکید بر اینکه تمامى امکانات بنیاد مسکن استان اعم از نیروى انسانى و تجهیزات و ماشین آلات در مناطق زلزله زده مستقر شدند، افزود: با وجود بارش و سرماى هوا، ارزیابى و کمک به زلزله زدگان انجام شد و هم اکنون نیز در حال انجام است.

به گفته وى، نتایج نهایى ارزیابی از واحدهاى آسیب دیده در جلسه ستاد بحران استان اعلان خواهد شد و در خصوص ارایه تسهیلات و میزان آن پیشنهادها ارایه مى شود.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامى راه هاى روستایى استان باز هستتد. اما در برخى جاده هاى روستایى به دلیل بارش برف، تردد دشوار است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000