با سفر معاون اول رییس جمهور به کردستان:

کلید ۳۶۴ واحد مسکن مهر در سنندج به متقاضیان تحویل شد

همزمان با سفر دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به استان کردستان و در ارتباط تصویری ۳۶۴ واحد مسکن مهر در شهر سنندج به متقاضیان تحویل شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و مدیر شعب بانک مسکن کردستان برگزار شد ، ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی به ارائه گزارشی از عملکرد استان در بخش مسکن مهر پرداخت و گفت : طرح مسکن مهر در استان کردستان با 38660 واحد شروع شد که 4435 واحد آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بود که در سنوات گذشته تحویل متقاضیان شد و از 34225هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت فقط 1670 برای تحویل به متقاضیان باقی مانده است .

ثابتی از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی پروژه های مسکن مهر تقدیر کرد وگفت: تمامی پروژه های مسکن مهر با تامین مالی بانک مسکن احداث شده است که از زحمات مدیر و کارکنان این بانک در استان کردستان تقدیر می شود.

وی همچنین ادامه داد : از 1670 واحد باقیمانده طرح مسکن مهر ، امروز همزمان با سفر دکتر جهانگیری به استان، 364 واحد افتتاح و تحویل می شود و به امید خدا بقیه واحدها نیز با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه مسکن ، در بهار سال 1400 تعیین تکلیف و به متقاضیان واجدالشرایط تحویل داده خواهد شد.

دکتر ثابتی در ادامه از اهتمام و توجه ویژه دولت محترم به توسعه استان کردستان به ویژه در حوزه راه و شهرسازی تشکر و قدردانی کرد .

در پایان این ارتباط تصویری با دستور دکتر جهانگیری ، کلید یکی از واحدهای آماده شده بصورت نمادین توسط دکتر ثابتی تحویل یکی از متقاضیان شد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000