تقدیر ویژه معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از خدمات بانک مسکن

معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از خدمات بانک مسکن تقدیر ویژه کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور در شورای مسکن استان مازندران که با شرکت استاندار و مدیران این استان برگزار شد با اشاره به طرح اقدام ملی خاطر نشان کرد: اولویت ما برای واگذاری اراضی به طرح اقدام ملی از طریق واگذاری ۹۹ ساله است اما برخی زمین ها را هم به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار می کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن روند اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی و مسکن مهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عوامل ما در استان‌ها با تمام تلاش درحال انجام وظایفشان هستند و امیدواریم به زودی تمامی واحدهای باقیمانده به متقاضیان تحویل داده شود.

مهرآبادی بر لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی برای تهیه زمین مورد نیاز مسکن ملی تاکید کرد و گفت: در حوزه مسکن مهر دو میلیون و۲۰۰ هزار واحد طراحی و ساخته که بخش عمده‌ای از این واحدها واگذار شده است.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی مسکن مهر باقی مانده مازندران ابراز کرد : هیچگونه سهل انگاری از سوی دستگاه های خدمات رسان قابل قبول نیست و مدیران این دستگاه ها باید طبق برنامه زمان بندی مشکلات طرح های مسکن مهر نیمه تمام را حل و فصل کنند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد : تنها راه شتاب بخشی به اجرای پروژه های باقی مانده مسکن مهر ، همکاری و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی است. چون نبود خدمات زیربنایی و ضروری مهم ترین موانع اجرایی این پروژه ها است که باید با هماهنگی بیشتر حل شود.
مهرآبادی افزود : با توجه به سیاست ها و تاکیدات دولت در اجرای پروژه های مسکن مهر ، همه مدیران و دستگاه های خدمات رسان باید برای رفع موانع و مشکلات این پروژه ها تلاش کنند.

مهرآبادی با بیان اینکه بانک مسکن در همه ادوار در کنار دولتها بوده و بصورت روان کار کرده افزود: بانک مسکن در احداث ، اتمام و بهره برداری واحدهای مسکونی طرح مهر همکاری قابل توجهی داشته است و از خدمات بانک مسکن در تامین مالی پروژه های طرح مهر ، متمم طرح مهر و همچنین تامین مالی طرح اقدام ملی بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000