شروع و پایان آزادراه غدیر در یک دولت رکورد تاریخی محسوب می شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه جنوبی تهران و البرز سالانه ۲۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این حجم از عملیات و پیشرفت فیزیکی یک رکورد در انجام پروژه‌های زیرساختی و در تاریخ وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح آزادراه غدیر که با حضور رئیس جمهور از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد، این پروژه ملی را بخش بزرگی از جاده ابریشم آزادراهی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: آزادراه جنوبی تهران و البرز بخش بزرگی از جاده ابریشم آزادراهی کشور است که شرق و غرب کشور را طی می کند و نقطه تبادلی پنجگانه دارد که با کریدورهای شمال و جنوب متصل می شود.

اسلامی با بیان اینکه امروز هدیه بزرگی به ملت ایران داده می شود، گفت: این یک سرمایه گذاری بود که از فکر و اندیشه تا طراحی و ساخت آن در یک دولت صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه معمولا پروژه های عمرانی زمانمند می شوند و دولت های بعدی وارث افتتاح آن خواهند بود، افزود: آزادراه غدیر که عملیات اجرایی آن با سرمایه‌گذاری حدود هفت هزار میلیارد تومان در اسفند ۹۴ آغاز شد و در طول یک دولت انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این آزادراه با سرمایه‌گذاری حدود ۷ هزار میلیارد تومان در اسفند ماه ۹۴ آغاز شد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه آزادراه جنوبی تهران و البرز سالانه 20 درصد پیشرفت داشته است، گفت: این حجم از عملیات و پیشرفت فیزیکی یک رکورد در انجام پروژه‌های زیرساختی و در تاریخ وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

اسلامی ادامه داد: در آزادراه غدیر روزانه ۳ هزار نفر در طول ۵ سال و در غالب مواقع به صورت دو شیفت مشغول بودند تا در همین دولت به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: پیرامون این آزادراه بر اساس طراحی های صورت گرفته تیرپارک‌ها و پارک‌های لجستیک شکل خواهد گرفت که بار سنگینی از حجم فعالیت و آمد و شد در جنوب شرق، جنوب غرب و جنوب تهران را به آن سوی آزادراه منتقل می‌کند که تهران از این بابت نفس خواهد کشید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000