اخذ گواهینامه بین‌المللی SSSD۲۰

توسط شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن

شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی که از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ایمنی و بهداشت گردشگری SSSD۲۰ گردید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از روابط عمومی شرکت تامین نیروی انسانی و پشتیبانی بانک مسکن، این شرکت موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ایمنی و بهداشت گردشگری SSSD20، " استاندارد ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی در شرایط بیماری‌های همه‌گیر" گردید.
عبدالملکی مدیرعامل شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن ضمن ابراز خرسندی از دریافت گواهینامه‌ی بین المللی SSSD20، این اقدام را شروعی جهت دستیابی به اهداف کلان شرکت در آینده برشمرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور و گسترش بیماری کرونا، به‌منظور ارتقاء و حفظ سلامت میهمانان در مراکز رفاهی با همکاری مؤسسه ایرسا، گواهینامه " ایمنی و بهداشت گردشگری SSSD20" از سازمان جهانی گردشگریUNWTO برای هتل سلام مشهد اخذ گردید و درصدد دریافت این گواهینامه برای پردیس دریاکنار، پردیس چادگان و هتل گامبرون کیش می‌باشیم.
ایشان خاطر نشان کرد که اخذ این گواهینامه، نمایانگر عملکرد مناسب و استاندارد ستاد مرکزی و مراکز رفاهی در جهت افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان و افزایش حداکثری رضایت آنها، ایجاد مزیت رقابتی، استفاده بهینه از منابع در جهت افزایش راندمان کاری، شناسایی فرصت‌های بهبود فضای کسب و کار و همچنین اجرای صحیح توسعه پایدار این شرکت می‌باشد.
مدیرعامل در پایان اشاره داشتند که تنها دو شرکت در سطح کشور موفق به اخذ این گواهینامه شده اند و شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود و نیروهای متخصص، به عنوان دومین شرکت موفق به اخذ این گواهینامه شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000