۷هزار واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس امسال تکمیل می شود

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر پردیس از تکمیل ۷ هزار واحد تا پایان سال خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر پردیس از تکمیل ۷ هزار واحد تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: علیرغم اینکه عملیات اجرایی برخی واحدهای مسکن مهر پردیس سال گذشته آغاز شد، با تلاش و جدیت مجموعه همکاران در شهر جدید پردیس روند احداث و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شتابی دوچندان گرفته و امیدواریم تا پایان دولت تدبیرو امید تمامی پروژه‌های بدون مشکل به اتمام برسد.

احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه تامین زمین مهمترین چالش سازمان ملی زمین و مسکن در پیشبرد اهداف و وظایفش است، افزود: به دلیل محدودیت اراضی در بعضی مناطق، در تامین زمین این پروژه‌ها با مشکل روبرو بوده‌ایم اما این مشکلات رفع شده و پروژه ها تا پایان دولت به اتمام خواهند رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی از کلنگ زنی متروی پردیس تا پایان سال خبر داد و گفت: با احداث این خط مترو آمد و رفت ساکنان مسکن مهر پردیس به تهران تسهیل می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ، پروژه‌های پردیس را از جمله پروژه‌های بسیار موفق مسکن مهر دانست که با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید احداث شده است.

گفتنی است در این بازدید که به منظور بررسی و نظارت بر روند اتمام مسکن مهر انجام شد، اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مهرآبادی را همراهی می‌کردند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000