نشست مشترک مدیر شعب گلستان و رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان

مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان در نشست مشترک با سرهنگ پهلوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان دیدار و پیرامون تعاملات و همکاری‌های دو جانبه گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در این نشست که در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان و با حضور معاون اجرایی مدیریت و روسای دوایر حراست، اعتباری و پیگیری وصول مطالبات برگزار شد، مجید اسدی فر مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی و هیات همراشان، آمادگی بانک را پیرامون تعاملات و همکاری‌های دو جانبه در بخش‌های مختلف به ویژه مسائل و مشکلات حوزه وصول مطالبات بانک اعلام کرد.

وی گفت: کارکنان پرتلاش بانک مسکن در صف و ستاد مدیریت با همت و تلاش بسیار و استفاده از تمامی ابزارها و امکانات در اختیار، ضمن رعایت و حفظ حرمت مشتریان با برخورد و رفتاری مناسب و مؤثر در جهت وصول مطالبات بانک اقدام می‌کنند.

اسدی فر افزود، این مدیریت آمادگی دارد تا در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه وصول مطالبات بانکی با مدیریت پلیس امینت اقتصادی استان تعامل و همکاری کنند.

گفتنی است در ادامه این نشست، سرهنگ پهلوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، ضمن قدردانی از میزبانی بانک مسکن در این جلسه، خلاصه‌ای از فعالیتها و عملکرد پلیس امنیت اقتصادی استان را تشریح کرد. وی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حوزه جرائم و مفاسد اقتصادی می‌باید پلیس حضور مؤثر داشته باشد، مصوب شد تا در نیروهای مسلح، پلیسی تحت عنوان پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شود.

وی در ادامه فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی کشور را در بخش‌های مختلف اقتصادی تشریح کرد. سرهنگ پهلوان همچنین ضمن اشاره به جرائم مختلف اقتصادی گفت: زمین‌خواری به عنوان اولین اولویت ما در استان و نیز حوزه رشا ، ارتشاء ، اختلاس ، تعدی و تبانی کارکنان دولت در معاملات دولتی (مناقصه‌ها و مزایده‌ها) ، تسهیلات غیر مجاز و پیگیری مطالبات معوق بانکی از جمله مواردی است که پلیس امنیت اقتصادی می‌تواند ورود پیدا کند.

در پایان این نشست، طرفین ابراز امیدواری کردند تا با تعامل و همکاری لازم میان بانک و پلیس امنیت اقتصادی اهداف موردنظر در حوزه‌های مربوطه محقق شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000