مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

فرهنگ سازی گسترده تر جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک ضرورت دارد

نشستی با حضور مسوولان بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری و رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص لزوم ترغیب مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری بانکها،در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای این نشست مدیر شعب استان ، محسن ربانی یکتا ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه، فرارسیدن عید بزرگ مبعث را تبریک گفت، در ادامه ربانی یکتا ضمن اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن سال نو ، ابراز امیدواری کرد که در سال پیش رو مردم عزیز کشورمان بتوانند بحران بیماری کرونا را به خوبی پشت سر بگذارند.

مدیر استان خاطرنشان کرد: بانک مسکن به عنوان بانک خدمت رسان به کلیه اقشار جامعه، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری بهتر و گسترده تر به مردم عزیز کشورمان را دارد، وی افزود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان ، بانک مسکن تمهیدات لازم برای حضور کمتر مشتریان در شعب را با گسترش خدمات بانکداری الکترونیک فراهم کرده است ، وی تاکید کرد فرهنگ سازی گسترده جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و انجام عملیات بانکی به صورت غیرحضوری یک ضرورت است.

ربانی یکتا با اشاره بر تنوع خدمات درگاه های غیرحضوری بانک مسکن همچون: اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، کیوسک بانک ، خودپرداز و ... تاکید کرد با فرهنگ سازی مناسب و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و استفاده از ابزار بانکداری الکترونیک می توان به کاهش مراجعات مشتریان به شبکه بانکی و پیشگیری از بیماری کرونا کمک شایانی کرد.

در ادامه این جلسه احمدرضا صباغی ، رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و مدیر امور شعب بانک ملی در استان ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن در راستای همکاری و تعامل مشارکتی و اثربخش با شبکه بانکی استان، از خدمات گسترده بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به مشتریان تقدیر و بر لزوم ترغیب مشتریان جهت گرایش بیشتر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک تاکید کرد ، وی خاطرنشان کرد با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و فرهنگ سازی مناسب می توان در آینده در هزینه های چاپ و نشر اسکناس در کشور نیز صرفه جویی کرد. صباغی در ادامه افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و کاهش تماس مشتریان با اسکناس می توان راه های انتشار ویروس کرونا در جامعه را به حداقل رساند.

در پایان جلسه رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لوح تقدیری به رسم یادبود به مدیر شعب استان اهدا و از همکاری صمیمانه بانک مسکن با شبکه بانکی استان در طول سال 1399 تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000