تحقق شعار سال ، راهگشای مشکلات اقتصادی مردم است.

لزوم تعامل روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز با روابط عمومی سپاه پاسداران ناحیه امام حسین (ع) کرج در راستای تحقق شعار سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت ها و خدمات بانک مسکن
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا؛ نشستی با روابط عمومی سپاه پاسداران ناحیه امام حسین(ع) کرج و فرمانده بسیج حوزه یک ادارات استان البرزبه منظور افزایش تعاملات و همکاری های فی مابین در مدیریت البرز برگزار شد.

در این نشست روابط عمومی مدیریت البرز گزارشی از نحوه فعالیت و خدمات و پتانسیل های بانک مسکن در جهت رفع نیاز مردم در بخش مسکن ارائه نمود که مورد استقبال مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران ناحیه کرج قرار گرفت.

در ادامه جلسه تصمیماتی در راستای افزایش تعاملات دو طرف اتخاذ و مقرر گردید در خصوص معرفی محصولات بانک اعم از صندوق پس انداز کارکنان دولت و صندوق امانات با هماهنگی روابط عمومی سپاه ناحیه اقدام و جلساتی با مشمولین مربوطه برگزار شود.

آقای کوثری مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران ناحیه کرج در این نشست از توجه ویژه بانک مسکن به اقشار کم درآمد و بخصوص کارکنان دولت تقدیر و تشکر نمود و بیان نمودند روابط عمومی سپاه پاسداران ضمن استفاده از تمام پتانسیل های خود در جهت همکاری هر چه بیشتر با بانک مسکن آمادگی لازم را دارد.

در انتهای این گفتگو و با حضور در دفتر مدیر محترم استان، مهدی بلوچی به طرح مباحثی درخصوص فعالیت و جایگاه و نقش روابط عمومی در سازمان ها پرداخت و بیان کرد فعالیت های روابط عمومی به دو شکل فعالیتهای درون سازمانی و فعالیتهای برون سازمانی می باشد که مجموع این دو فعالیت را می توان فنون روابط عمومی نامگذاری کرد.

وی در ادامه افزود:لزوم تعامل روابط عمومی مدیریت شعب استان البرز با روابط عمومی سپاه پاسداران در راستای تحقق شعار سال به منظور رفع مشکلات اقتصادی مردم بسیار حائز اهمیت است.

در خاتمه مدیر استان از همکاری و همیاری آن سازمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000