رییس هیأت مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو خبر داد:

رویداد پراپ‌تک در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

حمیدرضا احمدیان، رییس هیأت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو گفت: ناواکو شرایط مطلوبی دارد و توانسته به ماموریت‌های بانکی مانند پیاده‌سازی بانکداری متمرکز، جامه عمل بپوشاند و سیستم‌های عملیاتی بانک را اجرایی کند اما صنعت بانکی بسیار بزرگتر از یک بانک مشخص است ناواکو هم در دوره جدید نگاهش به صنعت بانکی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حمیدرضا احمدیان، رییس هیأت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با اشاره به اینکه این شرکت در بازار و صنعت بانکی، ماموریت‌های بانک مسکن را دنبال می‌کند، گفت: در این بخش ناواکو شرایط مطلوبی داشته و توانسته به ماموریت‌های بانکی مانند پیاده‌سازی بانکداری متمرکز، جامه عمل بپوشاند و سیستم‌های عملیاتی بانک را اجرایی کند اما ناواکو در دوره جدید نگاهش به صنعت بانکی است.

وی افزود:برای ورود به صنعت بانکی باید یک سری راهبردها را دنبال کنیم. از جمله اینکه باید ببینیم در ورود به کدام بخش‌های بازار می‌توانیم موفق باشیم. ناواکو در ۱۵ رسته شورای عالی انفورماتیک رتبه دارد و در هفت رسته، رتبه اول بازار را دارد و می‌تواند در بسیاری از پروژه‌های کشور ورود پیدا کند. ناواکو حرکت نوآورانه‌ای را پیش گرفته و تلاش دارد در سال ۱۴۰۰ وارد اکوسیستم نوآوری کشور شود و مرکز نوآوری ناواکو را داشته باشیم. در آن مرکز ما چند رویکرد را دنبال می‌کنیم ازجمله شناسایی ایده‌ها، کمک به رسیدن محصول از ‌آن ایده‌ها و حضور محصولات در بازار. ناواکو قصد دارد با حضور در فضای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها، سبد محصولاتش را کامل کند.
احمدیان در ادامه افزود: سایر شرکت‌های بانکی و بخش‌های خصوصی که در صنعت بانکی فعال هستند می‌توانند در کنار ناواکو باشند و بازار به قدری بزرگ است که برای همه بازیگران فضا وجود دارد و تنها اتفاقی که باید رخ دهد، تعامل کردن و ایجاد حلقه‌های کاری مشترک است.
رییس هیأت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو همچنین اشاره کرد: حضور جدی ناواکو در صنعت ساختمان از بعد تکنولوژی است، ما ادبیاتی مانند ساختمان، شهر و وسایل هوشمند داریم. از طرف دیگر بانک تخصصی داریم که در حوزه ساختمان و مسکن کار می‌کند. قصد ما گذار از سنت به مدرنیته است و این فرصت کاری برای کسب‌وکارهایی خواهد بود که در فضای هوشمندسازی کار می‌کنند و دنبال فرصت همکاری و سرمایه‌گذاری هستند. این پیام جدید ما به بازار است که ناواکو در کنار صنعت بانکی در صنعت هوشمندسازی هم ورود می‌کند و آماده همکاری است.

بلاکچین، اینترنت اشیا، بانکداری باز و غیره بخشی از برنامه‌های آتی این شرکت است و در رویدادی با عنوان "پراپ‌تک" که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، قصد داریم شرکت‌هایی که می‌توانند در این لاین‌ها با ایجاد مسیرهای جدید به ما کمک کنند را شناسایی کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000