مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن:

گروه سرمایه گذاری مسکن۳۱ ساله شد/ آغاز عملیات اجرایی ۷۰ هزار واحد مسکونی

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی بانک تخصصی و توسعه ای بانک مسکن سی و یک ساله شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گروه شرکت سرمایه گذاری مسکن، از بزرگ‌ترین فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازی در کشور است که در ششم اردیبهشت ماه سال 1369 تاسیس شد.

فعالیت‌های شرکت در زمینه‌های ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و آماده‌سازی زمین متمرکز شده است و از ابتدای تاسیس تاکنون عملیات اجرایی حدود 70 هزار واحد مسکونی در قالب بیش از 415 پروژه آغاز شده که بالغ برحدود 59 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای 18 شرکت زیر مجموعه است که در 28 استان و 36 شهر کشور گسترده شده است. این شرکت‌ها در حال حاضر بالغ بر 8 هزار واحد مسکونی در دست ساخت و 3500 هزار واحد مسکونی در مرحله طراحی، مطالعه و بررسی دارند.

شرکت در سال 82 با نماد «ثمسکن» وارد بورس تهران شد و طی چند سال اخیر، سهام 6 زیر مجموعه شرکت نیز در بازار سرمایه ایران پذیرفته شده‌اند.

به همین مناسبت مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به مناسبت سی‌ویکمین سالروز تاسیس شرکت (6 اردیبهشت 1369) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: امروز در آستانه سی‌ویکمین سالروز تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، بر خود وظیفه می‌دانم این مناسبت را به همه همکارانم در سراسر کشور تبریک بگویم و برای‌تان آرزوی سلامتی و موفقیت داشته باشم.

گرچه علاقه‌مند بودم ورود به سی‌و یکمین سالروز تاسیس شرکت را در کنار یکدیگر باشیم و با گرامی‌داشت این روز، هم‌پیمان شویم برای آغاز مرحله تازه‌ای از مسیر دست‌یابی به تعالی و تحقق اهداف متصور، که می‌تواند مصداق عملی «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» باشد، که متاسفانه ادامه روند همه‌گیری ویروس کرونا این امر را مختل نمود و امیدوارم پس از عادی شدن شرایط کشور، نسبت به انجام این مهم اقدام گردد.

امروز، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تلاش و همت والای مدیران‌عامل سابق و همه اعضای این خانواده بزرگ با وجود شرایط نامساعد اقتصادی کشور به دوران میان‌سالی خود یعنی عبور از بحران‌های جوانی، دست‌یابی به پختگی و آغاز دوران طلایی رشد، پیشرفت، تحقق اهداف و در مسیر تعالی قرار گرفته است.

همه باید این دست‌آورد عظیم را که به امانت به ما سپرده شده است را حفظ کرده و همه پتانسیل‌های بالقوه را با پشتکار، تبدیل به ظرفیت‌های بالفعل نموده و در مسیر چشم‌انداز شرکت که عبارت است از «پیشتاز بودن در بازار مسکن ایران بر بستر ارزش‌های بنیادین شرکت»، ضمن تحقق مهم‌ترین هدف شرکت که «پایدارسازی سودآوری و ارتقای بازدهی از محل فعالیت‌های اصلی گروه» است و دست‌یابی به دیگر اهداف کلان یعنی «افزایش کیفیت ساخت مسکن جهت ارتقای کیفیت زندگی مشتریان»، «بهینه‌سازی نظام تامین مالی جهت ارتقای بازدهی سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها» و «ارتقای سرمایه انسانی در سبد دارایی شرکت» را امکان‌پذیر کنیم.

البته در این راه، باید رعایت مسایل بهداشتی به‌ویژه دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، ایمنی و زیست محیطی، سرلوحه امور قرار گیرد؛ چراکه سلامت نیروی انسانی به عنوان پشتوانه و سرمایه اصلی شرکت، بالاترین اولویت همه محسوب می‌شود.

در بخش پایانی این پیام نیز آمده است: این مناسبت را مجدد به تمامی اعضای خانواده بزرگ شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تبریک عرض کرده و امید دارم با استعانت از درگاه احدیت و رعایت سیاست‌های تعیین شده از سوی نهادهای بالادستی، گروه مالی بانک مسکن، بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی، اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای جدیدی را در دستور کار قرار دهیم و در مسیر پیشرفت و تعالی شرکت و بهبود تمامی فرآیند‌های جاری و مسئولیت‌های محوله و همچنین استقرار نظام نوین فعالیت اقتصادی و دانش‌محور گام برداشته و همچنان سرافراز و افتخار آفرین بوده و در راه توسعه و کمک اقتصادی به کشور و مردم عزیز میهنمان پیش از پیش موفق باشیم.

بر اساس این گزارش طی سال‌های اخیر عملیات ساخت حدود یک میلیون و 400 هزار مترمربع واحد مسکونی در قالب 47 پروژه توسط گروه سرمایه گذاری مسکن آغاز شده که 31 پروژه ذیل طرح آباد (آغاز – بهبود – اقدامی دوباره) در حال ساخت است و یک میلیون و 100 هزار مترمربع واحد مسکونی را شامل می شود.

در قالب طرح آباد عملیات اجرایی 6100 واحد مسکونی آغاز شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000