حضور مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامد) استان:

مدیر شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری به منظور پاسخگویی به سوالات، درخواست ها و شکایات عموم مردم استان در حوزه خدمات و تسهیلات بانک مسکن در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامد) حاضر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در این دیدار غیر حضوری، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک، جهت پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم از طریق خط تلفنی 111 سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی (سامد استانداری) ، در این مرکز حضور یافت و متقاضیان و شهروندان به صورت مستقیم از طریق تماس تلفنی از مدیر شعب استان پاسخ ها و رهنمودهای لازم را دریافت کردند.

در مدت زمان حضور مدیر شعب استان در این مرکز،وی به پاسخگویی به تماس های تلفنی مردم و سوالات مطرح شده آنها که عموماً در حوزه تسهیلات مسکن بودند، پرداخت و با ارائه مشاوره و راهنمایی لازم، راهکارهای اجرایی مناسب را برای آنان بیان کرد.

این ارتباط مردمی که با هماهنگی دفتر مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری برای صبح روز یکشنبه از ساعت 9:00 الی 10:30 صبح برنامه ریزی شده بود، از چند روز قبل با نصب بنر و پوسترهای مربوطه در سطح شعب بانک مسکن استان و همچنین اطلاع رسانی از طریق پرتال استانی بانک مسکن و اتوماسیون شبکه دولت و شبکه های مجازی به هم استانی های عزیز در سطح گسترده اطلاع رسانی شد.

مسئولین دفتر ارتباطات مردمی استانداری نیز ضمن تشکر از حضور بانک مسکن به منظور پاسخگویی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع ، از عملکرد بانک مسکن استان در حوزه میزان شکایات مردمی ارائه شده به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ابراز رضایت کردند.

مدیر شعب بانک مسکن استان در پایان با اشاره به این شعار که شفافیت ، سیاست ما در مواجهه با مردم است به اهمیت تکریم ارباب رجوع در بانک مسکن تاکید کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000