مدیر شعب استان همدان در بازدید از طرح اقدام ملی نهاوند تاکید کرد:

ضرورت تمرکز منابع مالی تمامی مرتبطین با طرح اقدام ملی در بانک مسکن

مدیر شعب استان همدان با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، از پروژه های شهرستان نهاوند بازدید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا،مجید امیری با اعلام این خبر اظهار داشت : باتوجه به اینکه بانک مسکن اصلی ترین تامین کننده منابع مالی در حوزه مسکن می باشد توجه به زنجیره ارزش از اهمیت بالایی برخوردار است.بنابراین تمرکز منابع و گردش مالی تمامی مرتبطین با طرح اقدام ملی از پیمانکار تا گارگر ساختمانی در بانک مسکن ضروریست تا از این طریق توان تسهیلات دهی بانک تقویت شود و بانک بتواند در حوزه تامین سرپناه، برای آحاد جامعه بیش از پیش ایفای نقش کند.

مدیر شعب استان با اشاره به موقعیت خوب جغرافیایی پروژه های اقدام ملی نهاوند اظهار داشت : با توجه به اینکه عملیات گود برداری دو پروژه 274 و 45 واحدی دراین شهرستان به پایان رسیده و با وجود زیر ساختها و خدمات شهری از جمله مراکز آموزشی،مسجد،درمانگاه ، پارک و ... از یک سو و طراحی و فضاسازی خوبی که برای بلوکها در نظر گرفته شده از سوی دیگر،انتظار می رود این پروژه ها جزء مجموعه های شاخص و لوکس شهرستان نهاوند شود.

وی ادامه داد: قرارداد هر دو پروژه برای ثبت به دفتر خانه ارسال شده و تمامی اقدامات اولیه در بانک انجام شده است لیکن تاکنون صرفا قرارداد پروژه 274 واحدی در دفترخانه ثبت و 10% از مبلغ تسهیلات به حساب بنیاد مسکن واریز شده است و امیدواریم مشکلات ثبتی پروژه 45 واحدی نیز در اسرع وقت رفع شود تا قرارداد آن در دفتر خانه ثبت و منابع لازم برای تسریع در پیشرفت پروژه به حساب پیمانکار واریز شود.

همچنین وی با تاکید بر لزوم پای کار بودن مشمولین،سازمانها و دستگاههای مرتبط ،بیان داشت:تسریع در روند اجرای این طرحها می تواند موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان و خانه دار شدن 319 خانوار نهاوندی شود.

امیری در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت مجموعه بنیاد مسکن استان به ویژه شهرستان نهاوند با بانک، ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی پروژه ها با سرعت بیشتری پیش رود تا متقاضیان با مشاهده پیشرفت کار در پروژه ها، برای واریز مراحل بعدی ،به محض اعلام مراجع ذیصلاح؛ مشارکت فعالانه داشته باشند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000