مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان خراسان جنوبی

مراسم تودیع محمد رضا بوستان افروز و معارفه غلامرضا زنده طلب به عنوان مدیرشعب استان خراسان جنوبی برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،در این مراسم محمود لاری دارابی مدیر امور منطقه شرق کشور از تلاشهای صورت گرفته محمد رضا بوستان افروز تقدیر و تشکر کرد و از وی به عنوان مدیری کهنه کار ، قدیمی و صبور که سابقه مدیریتی سه استان را در کارنامه دارد یاد کرد .

مدیر امور منطقه شرق کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر توسعه و رشدی مشکلات و موانعی پیش رو دارد از کارکنان خواست تا با تلاش ، همیاری و همفکری رافع مشکلات باشند و ضمن انعکاس موانع به مرکز در جهت رفع مشکل و تسهیل فرآیند ها برآیند.

محمود لاری دارابی از غلامرضا زنده طلب به عنوان مدیری باانرژی و خلاق که دارای تجربه مدیریتی خوبی است یاد کردواظهار امیدواری کرد با مدیریت جدید استان و همراهی کارکنان اهداف پیش رو بیش از بیش محقق شود.

محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ضمن تقدیر از بوستان افروز از وی به عنوان مدیری دلسوز و پیگیر یاد کرد و بیان داشت : بانک مسکن به عنوان بانک متولی مسکن و ساختمان با ارائه و حمایت از طرح هایی همچون اقدام ملی مسکن ، رسالت خویش در خصوص حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار جامعه را به نحو مطلوب اجرایی و پیگیری می کند . حسینی ضمن تبریک به غلامرضا زنده طلب اظهار امیدواری کرد روال خدمت با حضور مدیر جدید توسعه یابد تا مردم بیشتری بتوانند از خدمات بانک مسکن استفاده کنند .

در این مراسم محمد رضا بوستان افروز ضمن تشکر از حضور مدیران ارجمند بانک در مراسم از تعامل و همراهی کارکنان مدیریت در تحقق اهداف بانک تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم ، پس از قرائت و ابلاغ حکم انتصاب ؛ غلامرضا زنده طلب خدمت به مردم را عبادت دانست و در جهت تکریم و مشتری مداری افزود : مشتری راضی و خوشنود مشتریان جدیدی را به بانک هدایت می کند و نحوه ی ارائه خدمات ما در حقیقت تبلیغ ما نزد مشتریان است .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000