همزمان با اجرای طرح کمک های مومنانه؛

بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی در عید فطر به نیازمندان کردستان اهداء شد.

همزمان با فرا رسیدن عیدسعید فطر ، کارکنان مدیریت شعب استان کردستان بیش از ۲۰۰ بسته کمک معیشتی را در بین نیازمندان استان توزیع کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان با اعلام این خبر گفت: کارکنان مدیریت شعب استان کردستان همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و اجرای طرح ملی کمک های مومنانه و حضور آحاد ملت ایران در عرصه های کمک و دستگیری نیازمندان جامعه و در راستای توجه و عمل به این فرامین رهبر عظیم الشان انقلاب، بیش از 200 بسته اقلام غذایی را در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر در میان نیازمندان استان کردستان توزیع کردند.
سلیمی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر بهترین فرصت برای کمک به محرومان و نیازمندان است، گفت : در ماه نزول قرآن، ماه رمضان، این ماه پربرکت، بیش از هر زمان دیگری نیاز بود در کنار مردم باشیم و برای حل مشکلات معیشتی آنان اقدامی عملی را انجام دهیم که در این راستا شاهد موجی از همدلی در بین کارکنان استان کردستان برای کمک به هم استانی هایمان هستیم.
وی از برنامه های مدیریت در اجرای مسئولیت اجتماعی بانک خبر داد و ابراز داشت: مدیریت شعب استان کردستان در نظر دارد در سال 1400 با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در سایر بخشها از جمله توزیع اقلام تحصیلی در بین دانش آموزان استان اقداماتی را به منظور کمک به رشد و شکوفایی تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم انجام دهد.
لازم به ذکر است صندوق خیریه کارکنان مدیریت شعب استان کردستان از سال 1396 شروع بکار کرده که در این مدت و به مناسبت های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدارس، و فرارسیدن نوروز ، بسته های معیشتی شامل اقلام غذایی و لوازم التحریر و البسه دانش آموزی را در میان نیازمندان استان توزیع کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000