دیدار ایمانی بخشایش مدیر شعب بانک مسکن استان با نماینده ولی فقیه در استان

ایمانی بخشایش مدیر شعب استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بان مسکن -هیبنا،ایمانی بخشایش مدیر شعب استان در دیداری که با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه داشتند ، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات در بخشهای مختلف در کنار ماموریت و رسالت اصلی بانک مسکن که همانا خانه دار کردن مردم می باشد ،از بانک مسکن به عنوان یک بانک مردمی که با آحاد مردم در ارتباط است یاد کرد .

در ادامه یاد آور شد بانک مسکن استان در سال گذشته بیش از 850 واحد تسهیلات در قالب ساخت و 900 واحد در قالب خرید و حدود 3000واحد در قالب تسهیلات جعاله تعمیر واحدهای مسکونی پرداخت کرده است.

وی همچنین به تسهیلات پرداختی بانک در بافتهای فرسوده شهری ، تسهیلات پرداختی روستایی و تسهیلات پرداختی در زمینه ی بازسازی مناطق زلزله و همچنین در جهت کمک به امر ازدواج جوانان به پرداخت بیش از 1850 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کنار فعالیتهای تخصصی بانک اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن و آرزوی توفیق در خدمتگزاری بیشتر به مردم گفت : حل مسایل و مشکلات مردم و پاسخگوی آنها بودن نعمتی است که خداوند متعال به کارگزاران نظام مقدس اسلامی عطا کرده است . که این امر جزء اعمالی است که نزد خداوند متعال اجر و ثواب بسیاری دارد.

وی افزود:بسیاری از اعمال هستند که نزد خداوند متعال پاداش دارد اما در این میان، بالاترین عمل این است که به بندگان خدا کمک کند و مشکلات آنها را رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در این مسیر خدمت به خلق را فرصتی برشمرد که به کارکنان بانک عطا شده است .بنابراین باید تمامی کارها برای خدا و جلب رضایت خداوند متعال باشد.در این صورت است که اعمال ماندگار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاشهای مجموعه بانک مسکن مسایل و مشکلات مردم در بخش مسکن حل و فصل شود.

در این دیدار ایمانی بخشایش بر آمادگی کامل بانک مسکن با دفتر نماینده ولی فقیه در استان برای همکاری و حل مشکلات مردم استان به خصوص مشکلات حوزه مسکن یادآور شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000